Bölüm 722: Ölüm Bakışı Dönüyor!

10 2 0
                                    


“Gökyüzü Kilitleme Yayı!”

Zhao Feng'in elindeki koyu gümüş yay, gümüş renkle parıldayarak gizemli işaretler ortaya çıkardı. Yay üzerinde parlayan altın bir ok oluşmaya başladı ve uzayı delmeyi başaran bir keskinlik dalgası bu oktan yayıldı.

Diğer tarafta Yin Yang Lordu vücudunun soğuduğunu hissetti. Sanki keskin bir aura ona kilitlenmiş gibiydi. Niyeti zaten Yarı Tanrı'nın Cennet Mühürleyen Avcu tarafından bastırılıyordu, bu yüzden Gökyüzü Kilitleme Yayının saldırısından sıyrılamadı.

Whoosh!

Altın ok, göz açıp kapayıncaya kadar uzayda fırladı.

Bam!

Altın ok, Yin Yang Lord'un kafasına çarptığında bir portaldan çıkmış gibi görünüyordu. Bu ok, Zhao Feng'in Kırmızı Rüzgar Yıkım Yıldırımının gücünü ve Tanrı Müsibetleri Yıldırımının niyetini içeriyordu. Üstüne üstlük, Gökyüzü Kilitleme Yayının keskinliğini ve uzaysal özelliklerini de içeriyordu.

Bu, hayatında vurduğu en güçlü oktu; normal Kralları öldürebilir ve Alan-Seviyesi Kralları ciddi şekilde yaralayabilirdi.

Güm!

Yin Yang Lordu oktan sıyrılamadı ve uzaysal alanının ok üzerinde hiçbir etkisi yoktu. Yan tarafa geçmek için elinden geleni yapsa da altın okla vuruldu.

Sii!

Siyah beyaz vücudu altın okun patlamasından dolayı büküldüğü için haykırdı. Yin Yang Lordu'nun vücudu sarsıldı ve patlama, yaralanmasına neden oldu. Çünkü ok kafasına çarpmıştı, zihni bile sarsıldı.

"Zihinsel Enerji Mızrağı!”

Zhao Feng'in sol gözünden soğuk, mor bir Zihinsel Enerji Mızrağı aktı ve Yin Yang Lord'un ruhunu deldi.

Yin Yang Lordu saldırılarla yüzleşti ve zihninden delici bir acı geldi ve bu acı, alnında soğuk terler oluşmasına neden oldu.

Ruh gücü açısından Zhao Feng, Yin Yang Lord'un seviyesindeydi, ancak yine de biraz zayıftı. Sonuçta, Yin Yang Lordu'nun ruhu ve Niyeti neredeyse bir İmparator seviyesine ulaşmıştı.

Ancak Zhao Feng'in Zihinsel Enerji Mızrağı, Tanrı'nın Manevi Gözü aracılığıyla kullanıldı ve On Bin İlahi Düşünce Tekniği ve Karanlık Göz Gizli Tekniği'ni geliştirdiği için Ruh Dao'su üzerindeki ustalığı ve anlayışı Yin Yang Lord'u aştı. Üstüne üstlük bu Zihinsel Enerji Mızrağı, yıldırım gibi hızlı ve sinsi bir saldırıydı.

Yin Yang Lordu'nun zihninden acı geldi, ruhu biraz yaralandı. Ayrıca Zhao Feng'in ruhu, Tanrı Müsibetleri Yıldırımının gücünü emmişti, bu yüzden Zihinsel Enerji Mızrağı, Tanrı Müsibetleri Yıldırımının aurasını içeriyordu.

“Yin Yang Lord, iyi misin?” diye bağırdı Kara Ruh Kralı.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin