Bölüm 650: Saklı Güç

14 4 0
                                    


Küçük hırsız kedi ağzını açtı ve İllüzyon Tanrı Şarabını kupayla beraber yuttu.

Chen Yilin, Jiang Fan ve diğerleri hayrete düşüştü.

Hepsinin yoğun çabalar sonucu elde edemediği İllüzyon Tanrı Şarabı bir kedi tarafından çok kolay bir şekilde elde edilmişti.

Miyav miyav!

İllüzyon Tanrı Şarabını yuttuktan sonra kedinin gözlerinde sarhoşluk emareleri belirdi. Ardından, kırmızı ahşap bir kupayı ve yeşil-bronz bir şişeyi yuttu.

Tüm bunları yaptıktan sonra sallanmaya başladı ve bilinci bulanıklaştı.

"Şu kedinin alkol toleransı çok yüksek..."

Denizkızı Prenses dehşete düşmüştü.

Chen Yİlin ve yanındakiler bile alkol havasına bu kadar uzun süre dayanamazlardı.

Küçük hırsız kedi dördüncü hedefine gitmek üzereyken:

"Uzaysal Hareket!"

Ufak bir göz-soyu gücü küçük hırsız kediyi yuttu.

Zhao Feng güvenli oynamaya karar vermişti.

Miyav miyav miyav!

Sarhoş küçük hırsız kedi Zhao Feng'in omuzunda belirdi ve sağa sola zıplamaya başladı.

Herkes şaşkındı ve küçük hırsız kediye ateş saçan bakışlarla bakıyorlardı.

Küçük hırsız kedi sadece yüksek alkol kapasitesine sahip değildi aynı zamanda son derece zeki ve çevikti. Tahminleri doğruysa, küçük hırsız kedinin eşyaları bedeninde saklama yeteneği de vardı.

"Küçük hırsız kedi."

Zhao Feng'in sol gözü küçük hırsız kediyi başkan aşağı tarayan soğuk bir his yaydı.

Miyav!

Küçük hırsız kedinin sarhoşluğu bir nebze azaldı.

"Buz Ruhu Gözünün alkol karşıtı hafif bir etkisi var."

Zhao Feng gizlice başını salladı.

Küçük hırsız kediyle ruhları aracılığla bağlı olduklarından, Zhao Feng de küçük hırsız kedinin yüzleştiği alkol havasından etkilenmişti.

Bu detay Chen Yilin ve beraberindekiler tarafından anlık olarak fark edilmemişti.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin