“Duanmu Ailesi bu mektubunu yaklaşık yarım yıl sonra alacak.”
Yaşlı adam, Zhao Feng'e garip bir şekilde bakarak onu inceledi. Duanmu Ailesi, Büyük Gan Lord Hanedanlığının en büyük sekiz ailesinden biriydi ve en az üç yıldızlı bir süper güçle karşılaştırılabilirdi. Sekiz Büyük Aile, hanedanlıkla yakından bağlantılıydı ve ölümlü dünyadaki etkileri bile bazı üç yıldızlı süper güçleri aşıyordu. Dört yıldızlı bir güç dışında Sekiz Büyük Aile zirvede duruyordu.
"Yarım yıl mı?"
Zhao Feng kıta bölgesinin beklediğinden daha büyük olduğunu fark etti. Bir habercinin Alan Işınlanma Dizisi kullanıp çok kısa bir rota üzerinden seyahat etmesine rağmen çünkü yine de bu yarım yıl süreceği gerçeği vardı.
Ayrılmadan önce Zhao Feng, Büyük Gan Lord Hanedanı'nın topraklarının haritasını satın aldı.
Büyük Gan Lord Hanedanlığı'nın on sekiz eyaleti vardı. Her eyalet en az Cang Okyanusu ya da Nanlin Denizi büyüklüğündeydi, ama nüfusları ve yetişim konusundaki gelişimi çok daha büyüktü.
Ayrıca kıta bölgesinin tek bir lord hanedanı yoktu.
Haritada kıta bölgesinin çeşitli bölgeleri hakkında açıklamalar vardı. Büyük Gan Lord Hanedanı geçmişte olduğundan daha zayıftı ve Karanlık Ay Lord Hanedanlığı binlerce yıl önce kıta bölgesinin kuzey kısmında ortaya çıkmıştı. Onlar başka bir tür tarafından yönetiliyordu ve Büyük Gan Lord Hanedanlığı'nın bazı topraklarını ele geçirmişlerdi.
Büyük Gan Lord Hanedanlığı'nın en büyük düşmanı Karanlık Ay Lord Hanedanıydı ve Cang Okyanusu'nu gerçekten önemsemiyor olmasının başlıca nedenlerinden biri buydu.
Zhao Feng haritayı kaldırdı. Daha sonra Yinming Kuşunun sırtına oturdu ve Yunling Zhao Ailesi'nin olduğu yere doğru uçtu.
Yarım gün sonra:
Whoosh!
Mavi cübbeli bir yarım adım Kral, On Bin Kutsal Klan'a ulaştı.
Weng ~ ~
Parlayan gümüş bir nişan genişleyip havada süzüldü. Mor bir ejderha ortaya çıkıp baskın bir aura yaydı. Nişanın aurası göklere ulaşmıştı.
“Dük'ün Nişanı!”
Bu durum On Bin Kutsal Klan'daki bazı uzmanların uyanmasına neden oldu. Ancak bu şey bir Dük Nişanı olmasa bile yine de rütbesi yüksekti.
“Sizin için ne yapabiliriz, General?” Yarım adım Kral olan bir Düzenleyici geldi.
“Dük Sarayı, klanınız canavar terbiyecisi olan Zhao Feng'i görmek istiyor.” Mavi cübbeli general söyledi.
“Zhao Feng?”
On Bin Kutsal Klan'daki birkaç kişi birbirine bakıp tartışmaya başladı. Ellerinde yalnızca ismi olan bir kişiyi bulmaları gerekiyorsa bu biraz zaman alabilirdi. Ancak general bu kişinin bir canavar terbiyecisi olduğunu söylemişti. Bu isimde sadece bir tane canavar terbiyecisi vardı.
Bir süre sonra bir Çekirdek Köken Alemi yaşlı cevap verdi, “General, çok üzgünüz, ancak Zhao Feng yarım gün önce ailesine geri dönmek için yola koyuldu.”
Öğrenciler görevlere ya da başka şeylere gidince genelde kayıt tutarlardı. Bu kayıt tutma meselesi yalnızca klanın kurallarından dolayı değildi, bu şekilde öğrencilerini de koruyorlardı. Eğer öğrenciler kaybolursa ya da onlara bir şey olursa, klandakiler neler olduğunu öğrenebilirdi. Bu nedenle yabancıların çoğu On Bin Kutsal Klan'ın öğrencilerini öldüremezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasyKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince