Yüksek sesle meydana gelen patlama deprem gibiydi. Titreme ve yüksek ses binlerce mil öteden duyulabilirdi.
Boom~~~~!
Uzaktan bakıldığında, altın renkli bir güneş patlıyor gibiydi ve parlayan altın bir ışık birkaç yüz mil içerisindeki her şeyi yuttu.
Patlama alanından yasaklı bir aura yayıldı. Bu seferki patlama, Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesindekinden en az iki kat daha güçlüydü. Geçen seferki gücün bir Ölüm Ruh Lordu'nu öldürmek için yeterli olduğu biliniyordu ve bu sefer Wen Luoan tamamen ve gerçekten kendini yok etmişti - bu gizli bir teknik değildi.
Bu kendini yok etme olayı, On Bin Kadim Irk soyunu ve ruhunu içeriyordu; bu yüzden, gücün ne kadar korkunç derecede olduğu görülebiliyordu. Normal imparatorlar bile zarar görmeden kaçamazdı.
Hu~~~~
Bin mil içindeki her şey toz tabakasıyla kaplandı ve tüm çevre etkilendi. Bu küçük adanın büyüklüğü Sekiz Issız Dağ'a veya On üç Ülke'ye benziyordu ve buradaki en güçlü kişi sadece Büyük Çekirdek Köken Alemi Hükümdar Lordu'ydu.
Bu patlamanın korkunç aurası, tüm Çekirdek Köken Aleminin kalbinin sarsılmasına neden oldu.
Toz tabakası uzun bir süre geçene kadar tamamen ortadan kaybolmadı.
“Zhao... Feng...!” Patlama alanının ortasından soğuk bir kükreme geliyordu. Ses, sanki cehennemin derinliklerinden geliyor gibiydi.
Taç giyen uzun, koyu bir figür rüzgarla birlikte hareket etti. Ölüm İmparatoru zarar görmemiş gibiydi ama ifadesi acımasızdı ve göz bebekleri büzülüyordu.
Tüm kanyonda onun dışında herkes ölmüştü. Cesetler bile küle dönüşmüştü.
Ölüm İmparatoru, yerde ayak izlerini bile bırakmayacak kadar güçlü olan bir güç alanını yayıyor gibiydi. Böylesine korkunç güç, Ruhsal Kutsal Topraklar'daki bazı İmparatorları şaşırtmaya yeterliydi.
“Bai... Bai Lin!” Ölüm İmparatoru aniden bir şey hatırladı ve ifadesi büyük ölçüde değişti. Beyaz gözlü kız yakındaysa kesinlikle ölmüştü. Bu kız Ölüm Muhafızlarının gücüne ya da hayatta kalma yeteneğine sahip değildi.
Üçüncü öğrencisi Wen Luoan'ın ölümü zaten onun için büyük bir aşağılanma sebebiydi. Yıllarca yetiştirdiği bir öğrencinin gözlerinin önünde kendini havaya uçurmasını izlemek ne kadar utanç vericiydi? Tüm bunları Zhao Feng yapmıştı.
Ancak, Kader Gözü olan beyaz gözlü kız ölseydi, verdiği kayıp ağır olurdu. Bunları düşünen Ölüm İmparatoru hıçkırdı ve yüz ifadesi çirkinleşti.
Az önceki patlama ona doğrudan zarar vermemesine rağmen, kendisini savunmak için zaten zayıf olan bedeniyle gizli bir teknik kullanmak zorunda kaldı ve bu da yaralanmalarını arttırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasyKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince