“Tianfeng Büyük Ada Bölgesi'nin Yunling bölgesindeki Zhao ailesinden Zhao Feng?”
Zhao Feng'in zihninde bir yabancının anısı belirdi. O anda, mor Ruh Denizi kırık bir ruh ve hafızayı emiyordu. Tesadüfen bu gencin adı ve söylenişi de Zhao Feng'inki ile aynıydı.
Zhao Feng'in Tanrı'nın Manevi Gözü üzerindeki kontrolü sayesinde bedenin kontrolünü çok hızlı bir şekilde ele geçirmeyi başardı.
“Eyvah! Organlarım ağır yaralandı ve çok fazla kan kaybettim....” Zhao Feng'in yüz ifadesi biraz değişti.
Bu bedeni “çalmış” olmasına rağmen, genç adam teknik olarak çoktan ölmüştü. En azından Zhao Feng kendisini suçlu hissetmezdi; eğer gelmeseydi Zhao Feng isimli bu genç zaten ölecekti.
Niyetinin geri kalan onda birlik kısmına dolaştırmaya başladı. Ardından yaraları dondurarak çaldığı bedendeki yaşam gücünü yeniden ateşlemeye başladı. “Zhao Feng” ölmesine rağmen, vücut yok olmadı, bu yüzden süreç nispeten sıkıntısız geçmişti. Zhao Feng uygun bir beden olduğu için başka bir beden bulmak istemedi.
Önemli bir şeyi doğrulaması gerekiyordu.
“Huu. Neyse ki, Ölüm'ün Lanetli Sözleri ortadan kayboldu.”
Zhao Feng rahat bir nefes aldı. Kabuğundan kaçması, yalnızca Tanrı'nın Manevi Gözünü koruyabileceği anlamına geliyordu. Ruhu ve bedeni de dahil olmak üzere kalan yerler Ölüm Lanetli Sözleri tarafından aşındırılmıştı.
Üç çeşit canlanma vardı.
İlki bir beden çalmaktı. Bu yöntem nispeten daha basitti, ancak oldukça riskliydi.
İkincisi, Yarı Tanrı'nın yaptığı gibi kandan yeniden canlanmaktı. Bunun için yeterince güçlü bir ruh ve Niyet gerekliydi.
Üçüncüsü ise Samsara aracılığıyla yeniden doğuştu. Ayrıntılar kontrol edilemezdi, bunu yapan kişinin anılarını yeniden hatırlayıp hatırlamayacağını söylemek zordu. Eğer şanslılarsa, On Bin Kadim Irk soyuna sahip biri ya da bir süper güç öğrencisi olarak yeniden doğarlardı. Şansları yaver gitmezse bir köpek ya da domuz gibi yeniden doğarlardı. Ancak üçüncü yöntem kontrol edilebilseydi gerçekten mükemmel olurdu.
Diğer ikisiyle karşılaştırıldığında, Zhao Feng'in kullandığı yöntem daha güçsüzdü, ancak uygulayabileceği tek yöntem buydu.
Zhao Feng kandan nasıl canlanacağını bilmiyordu; Ölüm İmparatoru bile bunu yapamazdı. Çocuk Yarı Tanrı Zirve Altın Kun Kutsal Vücut'un yüksek bir ustalığına ulaşmıştı ve sonunda kandan canlanma yeteneğini geliştirmeyi başarmıştı. Ayrıca, kandan canlanma Zhao Feng'e de uymuyordu, çünkü bedeni Ölüm Lanetli Kelimeler'ini durduramamıştı. Eğer kandan yeniden canlanırsa, Ölüm'ün Lanetli Kelimeleri'nin gücü de tekrar ortaya çıkacaktı.
Samsara aracılığıyla yeniden doğuş meselesinde ise nasıl olduğunu bilse bile, onu kontrol edemezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasyKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince