Yarım yıl sonra, Boş Okyanus Ruhani Sarayında.Whoosh!
Karanlık bir ışık demeti içeriye girdi ve sokakta yanık izleri olan ve sağ kolu kesilmiş bir erkek ortaya çıktı. Erkek çatlaklarla dolu altın bir taç giymişti ancak ondan yayılan Ölüm aurası etraftaki kişileri huzursuz ediyordu. Bu erkeğin Cang Okyanusu'nun en yaşlı İmparatorlarından biri olduğunu hayal etmek zordu.
"İmparator Zi Mu!" Ölüm İmparatoru kimsenin duyamayacağı bir ses tonuyla mırıldandı.
Birkaç nefes sonra:
Weng~~
Bir İmparatorun İmparatorluk Gücü, Boş Okyanus Ruhani Sarayının köşelerinden birinde ortaya çıktı.
“Ölüm İmparatoru?" mor cüppeli orta yaşlı bir erkek gibi şaşkın bir ses ortaya çıkardı. Mor bir parıltı ile kaplıydı ve garip bir koku yayıyordu.
"İmparator Zi Mu!" etraftaki uzmanların gözlerinden saygı ve hayranlık belirtisi okunuyordu.
İmparatorları Kutsal Topraklar'ın dışında görmek çok nadir görülen bir fırsattı. Ancak, bu Ruhsal Saray, sekiz veya daha fazla iki yıldızlı tarikatın bulunduğu oldukça geniş bir ada bölgesindeydi, bu yüzden bu Ruhsal Saray'ın başında bir İmparator vardı.
“Ölüm İmparatoru, nasıl bu hale geldin?”
İmparator Zi Mu şok oldu. Son iki yıldır inzivadaydı ve dış dünya hakkında pek bir şey bilmiyordu.
“İmparator Zi Mu, bana birkaç bin yıl öncesinden bir iyilik borçlusun ve şimdi yardımına ihtiyacım var.” Ölüm İmparatoru derin bir ses tonuyla söyledi ve olanları özetledi, ancak Zhao Feng'in Dokuzuncu Tanrı'nın Gözüne sahip olduğundan bahsetmedi.
“Beni takip eden kişi Yıldırım Dao'su yetişimi yapmış birisi ve siz Ahşap Dao'su yetişimi yapmış bir İmparator olduğunuz için ona karşı gelebilirsiniz,” Ölüm İmparatoru ciddi bir ses tonuyla söyledi.
Tüm becerilere karşı doğal bir karşı koyma yeteneği vardı. Örneğin, Ölüm İmparatoru'na Zhao Feng tarafından karşı konulmuştu, ancak aynı şekilde, Zhao Feng'in Kızıl-Altın Renkli Yıkım Rüzgar Yıldırımına da karşı konulabilirdi. Ahşap Dao'su yetişimi yapanlar Yıldırım Dao'sını yetişimi yapanlara karşı üstündü.
“Seni böyle bir duruma kim sürükleyebilir ki? Bir Kutsal Lord olabilir mi?” İmparator Zi Mu yaşananlara inanamıyordu.
“Merak etme, bir Kutsal Lord değil. O yalnızca orta kademe bir Boş Tanrı Alemi Kralı, ancak tekniğinin ve soyunun eşi benzeri yok,” Ölüm İmparatoru, Zhao Feng'in nasıl biri olduğunu özetledi.
İkisi birbiriyle konuşurken:
Whoosh~~~!
Alevlerin ve Yıldırımın Yıkım Aurasını içeren bir yıldırım yayı Boş Okyanus Ruhani Sarayından içeriye girdi. Gelen kişi kızıl altın renkli kanatları olan mor saçlı bir erkekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasyKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince