Bölüm 731: İlahi Gök Qin Sarayı (1)

11 1 0
                                    


“İlahi Gök Qin Sarayına ulaşmamız için yalnızca iki ya da üç ay kaldı....” Zhao Feng kendi kendine mırıldandı.

Hedefine yaklaştıkça biraz huzursuz ve sabırsız hissetti. Bir resimden daha düz görünen sessiz bir figürün görüntüsü zihninde belirdi. Beyaz bir kıyafeti vardı ve kendisine gülerken dudak büküyormuş gibi görünüyordu.

"Yedi yıl oldu....” Zhao Feng derin bir nefes aldı ve huzursuzluk belirtileri gösterdi.

Yedi yıl önce, Kutsal Gerçek Ejder Toplantısına giderken sadece 17 yaşındaydı.

Zaman akmıştı ve bu yedi yılda birçok şey değişmişti.

Liu Qinxin'in hayatta kalıp kalmadığını bir kenara bırakırsak bu yedi yıl içinde çok fazla şey gerçekleşebilirdi. Hâlâ hayatta olsa bile, o zaman verdiği sözü hatırlar mıydı? Kimseyi tanımadığı başka bir yerde olduğuna göre... Çoktan evlenmiş olur muydu?

Yedi yıl. Liu Qinxin ölmediyse, ona neler olabileceğini hayal etmek çok zordu.

Hu~~

Zhao Feng nefes alıp sakinleşti. Yaşayıp yaşamadığını onaylamaya, bir cevaba ihtiyacı vardı. Bu sadece onun değil, aynı zamanda Sel Gölü Şehri Lordunun da isteğiydi.

Sınırsız okyanusta, hayalet gemi havadan ilerlerken yüksek hızını sürdürdü.

Sınırsız okyanustaki Yuan Qi son derece zayıf olduğundan Cennet ve Dünya'nın baskısı son derece küçüktü, bu, hızın iç karadan en az on kat daha fazla olacağı anlamına geliyordu.

Buna rağmen, hayalet geminin İlahi Gök Qin Sarayının bulunduğu ada bölgesine ulaşmak için yaklaşık iki ya da üç aya ihtiyacı vardı.

Geminin içerisinde Zhao Feng ve yanındakiler savaş ganimetlerini düzenlemeye başladı.

Zhao Feng tek başına servetin yarısını aldı. Kurbanlar arasında Gökyüzü Yıldızı Şeytani Lordu en zenginiydi. Yedi ya da sekiz tane zirve kademe Dünya sınıfı silahı ve birkaç nadir miras hazinesi vardı.

“Yedi Yıldız Ruh Oluşturan Çimen... On bin yıllık Ahşap Ginseng... Bulut Uçurumu Gerçek Meyvesi...”

Zhao Feng bazı eşyaların ona yardımcı olduğunu fark etti. Özellikle Yedi Yıldız Ruh Oluşturan Çimen ruhun evrimleşme hızını artırabilir ve hatta ruhu iyileştirebilirdi.

“Gökyüzü Yıldızı Şeytani Lordu'nun bu kadar isteksiz olmasına şaşmamalı.” Zhao Feng'in yüzünde bir gülümseme belirdi.

Kızıl Ejder Ada Bölgesi'nin en eski Kralı ve Şeytani Dao'nun bir numaralı uzmanı olarak, Gökyüzü Yıldızı Şeytani Lord'un bu üç öğeyi bir Zirve-kademe Kral olmak ve Boş Tanrı Alemi İmparatoru olmak için bir temel oluşturmak amacıyla kullanacağını tahmin etmek zor değildi.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin