Bölüm 815: İmparatorluk Deha Sıralaması, 9. Sıra

8 1 0
                                    


İki gün sonra, bir körfezin üzerinde olan bir şelalenin yakınında, iki genç oturmuş sessizce yetişim yapıyordu. İkisinin de rüzgarda savrulan mor renkli saçları vardı.

“Bir Kral'ın Kristal Çekirdeği.... Ana Su Özü..." Zhao Feng'in sol ve sağ elinde sırasıyla iki hazine belirdi.

Su küreleri %40-50 oranında solmuştu, ancak Kral'ın Kristal Çekirdeği hâlâ geride kalan ışığın büyük bir çoğunluğuna sahipti.

Zhao Feng mırıldanarak “Ana Su Özünü tamamen kullandıktan sonra, Büyük Köken Çekirdek Alemine geçebilirim,” dedi.

Aslında Gerçek Yuan'ının gücü çoktan bu seviyeye ulaşmıştı. Farklı olan tek şey miktardı. O andan itibaren, Gerçek Yuan'ının gücü aslında normal Büyük Köken Çekirdek Diyarlarından biraz daha güçlüydü. Güçlü Niyeti ile birleştiğinde savaş gücü çok yüksek bir hal alıyordu. Yalnızca çok uzun süre boyunca savaşamıyordu.

Yarım gün sonra:

"Hmm?"

Zhao Feng ve Nan Gongsheng neredeyse aynı anda gözlerini açtılar. Nan Gongsheng'in burun halkası hafifçe seğirdi ve Zhao Feng'in sol gözü uzaklara doğru baktı.

“Bu insanlar... Hâlâ pes etmediler mi?”

Zhao Feng'in yüz ifadesi acımasızdı, Nan Gongsheng'in ifadesi ise çirkin bir hal almıştı.

Şu an için peşlerinden gelenler henüz yerlerini bulamamıştı, ancak Zhao Feng ve Nan Gongsheng onları hissedebiliyordu.

“Onlara ders vermek için oraya gidip birkaç tanesini öldürmeli miyiz sence?” Nan Gongsheng'in yüzü, alnındaki mor ve kan renginde hilal parıldarken soğudu.

Zhao Feng başını salladı; “Bu insanlar gücümüzü bilmelerine rağmen yine de peşimizden gelmeye cesaret ediyor. Bunların kesinlikle güvendikleri bir şey var ” Zhao Feng daha sakin biriydi.

Daha önce, Jiu Wuji'yi yenmeyi başarmışlardı. Çünkü Jiu Wuji onları hafife almıştı. Ancak kim ne derse desin onlar yalnızca iki kişiydi. Jiu Wuji'yi ve diğer tüm Kralları tek başına yenebilecek Zhao Yufei ile kıyaslanabilecek savaş gücüne sahip olmadıkları sürece tüm gruplara karşı hiçbir şey yapamazlardı.

“Geri çekil!” Zhao Feng ve Nan Gongsheng koyun derinliklerinde bir araya geldiler.

“Zhao Feng, herkesi öldürmeye ne zaman başlayacağız?” Nan Gongsheng sordu.

Kötü Tanrı Kristali hızla güçlenmesine olanak sağlamış olsa da zihnini de etkilemişti.

“Kutsal Yıldırım Bedenim 5. seviyeye ulaştığında ve İmparator Niyetimin %50'sini iyileştirdiğimde.... Sonrasında bu peşimizden gelenler bir grup karınca gibi olacaklar.” Zhao Feng'in gözlerinden bir ışık parıldadı.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin