Denizkızı Prensesi Jiang Fan'ın kendine oynayacağı oyunu anında fark ettiğinden ötürü gözleri kendini beğenmişlik ve oyunbazlık doluydu."Bu planı hangi gerizekalı hazırladı?”
Jiang Fan neredeyse bir ağız dolusu kan tükürecek kadar kızgındı. İçinden binlerce kez Zhao Feng'e lanet okudu.
Ayrılmadan önce Zhao Feng, Jiang Fan'a kendinden emin bir tavırla On Bin Kadim Irk soyu sayesinde prensesin sevgisini kazanmanın çok kolay olacağını söylemişti.
"Hehe, Zhao Feng mi?”
Denizkızı Prensesi'nin muhteşem yüzünde kurnaz bir ifade ortaya çıktı.
"Nasıl? Bunu nerden bilebilirsin?”
Jiang Fan haykırdı.
Bu Denizkızı Prensesi, Zhao Feng'i nasıl tanıyor olabilirdi?
"Olabilir mi?”
Jiang Fan'ın kalbinin atış hızı yükseldi.
Bir ihtimal düşünüyordu. Zhao Feng ve Denizkızı Prensesi bunu beraber planlamış olabilir miydi?
Eğer bu doğruysa her şey mantık dahilinde yerli yerine oturuyordu. Denizkızı Prensesi planlarını nasıl hemencecik fark edebilirdi ki?
"Zhao Feng!”
Jiang Fan, kalbinden fışkıran bir öfkeyle dişlerini sıktı.
Weng!
Jiang Fan'ın vücudunda kalın, siyah bir deri tabakası ortaya çıktı. Pul ve kabuğa benzeyen bu şey onu bir ıssız canavara benzer hale getirmişti.
Çatırt!
Jiang Fan kollarını açtı ve On Bin Kadim Irk soyu onu bağlayan zincirleri yok etti.
"On Bin Kadim Irk'ın soyundan gelen birinden beklendiği gibi....”
Büyük Çekirdek Köken Alemi'ne ulaşmış olan Denizkızı Prensesi, soyu üzerinde ağır bir baskı hissetti ve içgüdüsel olarak titredi.
Sanki ıssız bir canavara bakan küçük bir balık gibiydi.
"Önce seni indireceğim.”
Jiang Fan elini kaldırdı ve Denizkızı Prensesi'ne doğru sıçradı.
Ancak Denizkızı Prensesi sanki onun ne yapacağını biliyor gibiydi. Jiang Fan kendine yaklaşamadan kuyruğunu savurdu.
Whoosh!
Denizkızı Prensesi kolayca Jiang Fan'ın saldırısını atlattı.
"Nereye kaçtığını sanıyorsun?”
Jiang Fan bir kez daha ona doğru sıçradı.
On Bin Kadim Irk'ın soyuna karşı, prenses orta aşama Büyük Çekirdek Köken Alemi'nde olsa bile kazanamamıştı.
Ancak bir şeyi unutmuştu, nerede olduğunu.
Burası su altındaki Denizkızı Krallığı'ydı.
Suda, hızı oldukça kısıtlanıyordu. Ayrıca Jiang Fan'ın soyu hız ve saldırı konusunda değil savunma konusunda öne çıkıyordu.
"Hehehe, bana vuramazsın! Ayayayaya, yardım edin!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
Viễn tưởngKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince