Mor Duman Gölü'nün yüzeyinde, sıcakkanlı genç suyun üzerinde yüzdü ve aniden başını kaldırdı.
“Kral niyeti?”
Wen Luoan'ın yüzü ciddi bir hal almaya başladı.
Gökyüzündeki Cennetin Gözü, tüm Mor Duman Gölü'ne baktı ve yakındaki varlıklar ruhlarında baskı hissetti.
“Zhao Feng'in Kral niyetini sürdürme yeteneğini bir an önce elde etmesi gerekiyor ama ne ruhu ne de yetişimi, bir Kral seviyesine ulaşmadı.”
Sıcak genç bir kez daha sakinleşti. Zhao Feng, gerçek bir kral olamadığı sürece Wen Luoan onu gözüne koymadı. Eğer Denizkızı Kralı olmasaydı, çoktan Denizkızı İlahi Sarayı'na girmiş olacaktı.
“Daha önce benimle çalışsaydın, Zhao Feng Kral niyetini anlayamazdı!”
Denizkızı Kral'ın kükremesi geliyordu ancak sıcakkanlı genç hareketsiz kaldı. Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesi'nden kimseye inanmadı, hele başka bir türün kralına.
Shua!
Cennetin Gözü, Mor Duman Gölü'nün üstündeki gökyüzünden kayboldu.
“Neden bu şansı tüm Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesi'nin durumunu görmek için kullanmıyorsun?”
Zhao Feng kendi kendine mırıldandı.
Cennetin Gözü'nün yeteneği uzaydan geçmekti ancak o zaman bile bu yetenek, Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesinde ağır bir şekilde kısıtlandı. Ancak yeni oluşmuş Kral niyetinin yardımıyla, Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesi'nin baskısı çok daha zayıftı.
Bir sonraki anda Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesi'nin başka bir yerlerinde, On Bin Hazine Kulesi'nin yedinci katında, havada bir düzineden fazla göz kamaştırıcı hazine süzülüyordu. Onlardan yayılan hazine aurası, bir kralı bile kandırmaya yeterliydi.
“Beni durdurmaya kim cüret ediyor?”
Nan Gongsheng etrafına gümüş ışık yayılırken hareket etmiyordu. Kral niyeti, yakındaki dahileri bir kenara iterek ruhlarının sallanmasına neden olan Muhteşem Gücü serbest bıraktı.
Burada yarışan yetmiş ya da seksen kişi vardı ve yine de Nan Gongsheng onlarla tek başına kolayca savaştı.
“Nan Gongsheng'in Qiankun kılıcını almasına izin veremeyiz. Eğer alırsa hangi dahi onu Kutsal Topraklar'da durdurabilir?”
“Qiankun Kılıcı, Gökyüzü Kilitleme Yayı, On Bin Taraflı Mühür... Bunların hepsi Cennet Sınıfı'na çok yakın efsanevi silahlardır. İçlerinden herhangi biri tüm Kutsal Topraklar'ın durumunu etkileyebilir.”
On Bin Hazine Kulesi'nin yedinci katında birçok dahi vardı. Burada yarışmaya cüret edenler Kutsal Topraklar'dan gelen seçkin dahilerdi. Mor Duman Gölü'nün etrafındaki dahilerden çok daha güçlüydüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasyKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince