Bölüm 782: Dük Nanfeng

9 0 0
                                    

Sekizinci Prens sarayın dışında dururken biraz sersemledi. Zhao Feng'i selamlamak ve Prenses Yuqing'e eşlik etmek için buradaydı ama Dük Sarayı'nın sahibi Dük Nanfeng'in orada olacağını hiç düşünmüyordu.

Dük Nanfeng yaklaşan Yinming Kuşunu izledi ve Zhao Feng gelir gelmez maruz kaldığı bakışlardan baskı hissetti. Bu baskı ruhundan geçebildi ve her şeyin içinden geçebilirmiş gibi görünüyordu.

Dük Nanfeng?  Zhao Feng, altın kıyafetli orta yaşlı bir erkeğe bakarken biraz şaşırdı.


Tianfeng Büyük Ada Bölgesi'nde sadece birkaç Boş Tanrı Alemi İmparatoru vardı. Dük Nanfeng elitlerden biriydi ve sahip olduğu kudretin miktarına bakıldığında bu anlaşılabiliyordu.

Birbirlerine baktıkları anda Zhao Feng, Dük Nanfeng'in gücünü az çok tahmin edebiliyordu.

Dük Nanfeng kesinlikle zirve bir imparatordu ve yetişimi neredeyse Mistik Işık Alemindeydi. Bunun dışında belli ki vücudundan yayılan güçlü bir hanedan gücü dalgası da vardı.


Zhao Feng, Dük Nanfeng'in gücünün sadece saf savaş gücü açısından en azından Ölüm İmparatoru ile karşılaştırılabilir olduğunu tahmin etti. Ölüm İmparatorunda Ölüm Gözü, Ölüm'ün Lanetli Sözleri ve Ölüm Tanrısı'nın Gölgesi gibi birçok yasaklı teknik vardı. Yalnızca bu beceriler, Mistik Işık Aleminde olan birinin bile temkinli olmasını sağlayabilirdi.

Gelecek nesil korkunç olacak.  Zhao Feng ile göz göze gelen Dük Nanfeng'in gözlerinden bir ışık parıldadı. Aynı zamanda şaşırmıştı. Yalnızca on dört ya da on beş yaşlarında olan bu genç, bir Dük'le tanışmasına rağmen gayet olgun davranıyordu.


“Dük'ün beni bizzat selamlamasını neye borçluyum acaba?” Zhao Feng saygıyla eğildi.

Aynı anda Prenses Yuqing oraya doğru yürüdü. Gözlerinde bir beklenti ve hayranlık vardı.

“Zhao Feng, gelip konuş.” Dük Nanfeng gülümsedi.

Bir süre sonra Dük Sarayı'nın bahçesinde Dük Nanfeng, Sekizinci Prens, Zhao Feng ve Prenses Yuqing bir köşkte oturdular. Zhao Feng bir yudum çay alıp dışarıdaki manzaraya baktı. Kuşlar cıvıldıyordu ve manzara çok hoştu. Zhao Feng, Dük Sarayı'nın zenginliğine hayran kalmıştı. Buradaki herhangi bir çiçek veya ağaç, pahalı bir manevi bitkiydi. Hatta bazılarının dış dünyada soyu tükenmişti.


Burada yetişim yapmak dış dünyadan çok daha iyi olurdu. Buna bakılarak büyük ailelerin ve güçlü soyluların ne tür koşullarda yaşadığı görülebiliyordu.

Başlangıçta Dük Nanfeng, Zhao Feng'in aile durumunu ve klanını sordu.

Sorulardan biri şuydu: “Küçük Dostum Zhao, On Bin Kutsal Klan sana iyi davranıyor mu?”

Bu soru Sekizinci Prens'in dikkatini çekti.


“Dük Nanfeng, Bulut İpekböceği Aziz Kelebeğini uyandırıp uyandırmadığına bakmadan Zhao Feng'i yanına almak istiyor,” Sekizinci Prens kendi kendine mırıldandı.

Zhao Feng normal cevaplar verdi ve çok geçmeden Bulut İpekböceği Aziz Kelebeği konusuna geçtiler. Bunun nedeni, Zhao Feng'in “iyileşmesine” daha fazla önem vermesiydi. Bu yüzden otorite veya bunun gibi bir şeyle gerçekten ilgilenmiyordu. Şu anda yapması gereken şey Kutsal İllüzyon Boyutuna girmekti.

Duke Nanfeng “İyi, iyi, Küçük Dostum Zhao özü sözü bir insan,” diyerek Zhao Feng'i övdü. Zhao Feng'in dürüst olduğunu ve entrika yapmaktan hoşlanmadığını söyleyebilirdi.


~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin