Zhao Feng, ilk üç seviyenin ona hiçbir zorluk teşkil etmeyeceğini tahmin etti. Sonuçta, önceki hayatında Rüzgar Yıldırım Mirası'nın zirvesine ulaşmıştı. Beş Element Rüzgar Yıldırımı Tekniği temel olarak Rüzgar Yıldırımı'nın gücünü kullanıyordu, bu yüzden Rüzgar Yıldırımı çok önemliydi.
Zhao Feng, ilk üç seviyeyi tam olarak anlamak ve analiz etmek için dört saat harcadı. Mor Yıkım Rüzgar Yıldırımının yoğunlaştırılmış özü ve mükemmel versiyonu olduğunu söyleyebilirdi.
“Mükemmel versiyon gerçekten çok derin. Sadece erken aşamada ve şimdiden Rüzgar Yıldırım Mirası'na göre çok daha derin,” Zhao Feng kendi kendine bu şeyi övdü.
Tabii ki, sadece erken aşamada olduğu için, güç farkı çok büyük değildi. Başlıca avantajları daha yüksek potansiyele sahip olması, daha az enerji kullanması ve biraz daha hızlı iyileşmesiydi. Ancak, İmparator Niyeti olan Zhao Feng gibi biri için onu en çok harekete geçiren şey potansiyeliydi.
Şimdi ilk üç seviyeyi yetişimini yapabilirim, Zhao Feng düşündü ancak hemen başlamadı. Hâlâ önceden yapması gereken birkaç şey vardı.
İlk olarak Zhao Feng, antik metal halkasında bulunan Ölümsüz Pınar Şarabından bir yudum aldı. Ölümsüz Pınar Şarabı kişinin ömrünü bin yıl artırabilir ve varoluş durumunu güçlendirebilirdi. Daha da önemlisi, Ölümsüz Pınar Şarabı son derece hafifti ve içen kişinin kanıyla birleşebilirdi. Bir ölümlü Ölümsüz Pınar Şarabını içmiş olsa bile, Zhao Feng hızla emmesine rağmen onu yavaş yavaş emebileceklerdi.
Hemen Niyetini ve Gerçek Yuan'ı dolaştırmaya başladı, böylece Ölümsüz Pınar Şarabı vücuduna yayıldı. Bu beden zaten yüksek potansiyele sahipti, bu yüzden bir sürü Ölümsüz Pınar Şarabını emebilirdi.
Üç gün sonra, Zhao Feng'in yaşam gücü ve temeli çok daha güçlendi ve vücudundaki birçok yabancı madde atıldı. Sadece yaşam gücü açısından Zhao Feng, Gerçek Lord Rütbesindeki kişilerden daha güçlüydü ve Çekirdek Köken Alemine yaklaşıyordu. Hâlâ Gerçek Ruh Aleminin ilk Cenneti'ndeydi, Gerçek İnsan Rütbesi. Üstüne üstlük, şu ana kadar Ölümsüz Pınar Şarabının yalnızca küçük bir kısmını emmişti.
“Fena değil. Yeniden yetişim yaptığım için temelimi son derece güçlü yapmam lazım," Zhao Feng başını sallayıp Beş Element Rüzgar Yıldırım Tekniği yetişimini yapmaya başladı.
İlk üç seviye Zhao Feng için hiçbir zorluk çıkarmadı. Niyeti, Rüzgar Yıldırımı gücünü vücuduna yönlendirdiği için Cennet ve Dünya ile son derece uyumluydu. Niyeti çok derin olduğu için Zhao Feng'in Rüzgar Yıldırımı rafine edişi son derece saftı. Bu üç seviyenin temelinin önceki yaşamını aşacağı neredeyse kesindi.
Antik metal halkasında nadir bulunan Yıldırım Kristal Taşları ve o anda kullanabileceği az miktarda çeşitli kaynaklar vardı.
Sadece bir saat içerisinde Gerçek Rüzgar Yıldırım Gücü vücudunda oluşmaya başladı. Bu gücün kalitesi, dantian'ının içerisindeki Gerçek Ateş Gücü'nü aştı. Bu bedenin asıl sahibi Ateş Dao'su yetişimi yapmıştı, ancak temeli çok sağlam değildi, bu yüzden Zhao Feng'i gerçekten etkilemiyordu.
Zaman ilerledikçe Rüzgar Yıldırımı Gerçek Gücü dantian ile birleşmeye ve Gerçek Ateş Gücü'nü temizlemeye başladı. Bir Boş Tanrı Aleminin dantianı zaten bir Gerçek Yuan Boyutu oluşturmuş olurdu ve bu yüzden bunu yapamazdı. Böyle bir şey yapmak için, yeniden yetişim yapılması gerekiyordu.
Bir bina gibiydi; temel ne kadar sağlam olursa, üzerine bir şey inşa etmek o kadar kolay olurdu ve daha yükseğe ulaşabilirdiniz asıl vücudunuz henüz Kanunların Kökünü oluşturmayı başaramamış olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasyKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince