Kan renkli girdap Ölüm Ruh Cehennem Dizisi'nin merkezindeydi ve gücü Boş Tanrı Alemi Kralını yok edip rafine edebilirdi.Güm!
Yin Yang Cennet Mührü, Zhao Feng, çocuk Yarı Tanrı ve iskelet Ligi Lideri de dahil Lanetli Havalet Cesedi Dizisini itti. Aynı zamanda, girdaptan güçlü bir çekme kuvveti geldi.
“Girdap içine düşersek, dizi kırılacak...!” Zhao Feng'in kalbi hızla attı. Eğer Lanetli Havalet Cesedi Dizisi bozulsaydı, Zhao Feng ve çocuk Yarı Tanrı'nın kırmızı ışınlara ve Ölüm Ruhu Lordlarının gizli tekniklerine karşı daha fazla koruması olmazdı.
Bu bir ölüm kalım anıydı.
“Küçük Kun Yun!” Sırtında bir çift kanat belirirken Zhao Feng kükredi.
“Anlaşıldı!”
Zhao Feng ve Yarı Tanrı, Karanlık Kalp Tohumuyla kolayca iletişim kurabiliyordu.
“Cennet Kıran Altın Yumruk!” Çocuk Yarı Tanrı'nın Yarı Tanrı Niyeti ve Yumruk Niyeti inanılmaz derecede yüksek bir seviyeye ulaşmıştı.
Cehennem dizisinin etrafındaki boşluk, parlak bir altın yumruk ışığın, Yin Yang Cennet Mührü ile şiddetli bir şekilde çarpışmasıyla sarsılmaya başladı.
Booom!
Yin Yang Lord'un el mühründe büyük bir delik belirdi ve siyah-beyaz ekran titremeye başladı.
“Bu veledin Yumruk Niyeti normal bir İmparator'dan daha güçlü görünüyor....” Yin Yang Lordu biraz şok oldu, ancak ikisi arasındaki yetişim farkı çok büyüktü. Yin Yang Lord'un savaş gücü, bir Kraldan daha zayıf olanlara karşı benzersizdi ve Yarı Tanrı'nın Yumruk Niyeti çok derin olmasına rağmen ikincisi, bir öncekinin tekniğini tek bir yumrukla kıramadı.
Yin Yang'ın Cennet Mührü zar zor engellenmişti.
Bam!
Çocuk Yarı Tanrı düzinelerce metre geri püskürdü ve neredeyse bir ağız dolusu kan tükürdü.
Yin Yang Lordu'nun gücü, niyeti ve ruhu bir İmparator seviyesine yakındı. Birebir savaşta, Zhao Feng'in göz soyunu kullansa bile kazanma şansı düşük olurdu.
"Usta! İyi değil!” İskelet Bölüm Lideri Lanetli Havalet Cesedi Dizisi girdabına doğru çekilirken bağırdı. Sonuçta, çocuk Yarı Tanrı, Yin Yang Lord'un tüm saldırılarını engelleyemezdi.
Çok kritik bir anda:
Yıldırım Kanatları Rüzgar Parlaması!
Kırmızı renkli bir ışık girdap merkezine doğru uçtu.
“Buz İmparatorunun Mührü!” Zhao Feng'in avucunda su ve buz evresindeymiş gibi görünen buz mavisi bir mızrak belirdi ve muazzam bir buz dağını çağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantastikKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince