Bölüm 656: Yarı Tanrı'nın Kanı

12 3 0
                                    

Şu anda, Zhao Feng'in gücü ve yöntemleri, herkesin saygısını ve minnettarlığını kazanmıştı. Zhao Feng olmasaydı, Denizkızı Krallığı'na giremezlerdi ve bu kadar çok ödül alamazlardı.

"Hadi gidelim."

Zhao Feng, Denizkızı Prensesi ön tarafa yönlendirdi.

Denizkızı İlahi Sarayı'nın birinci katına döndükten sonra Zhao Feng kendini kontrol etti ve yetişiminin zirveye ulaştığını gördü. Neredeyse Hükümdar Lord seviyesindeydi. Bu aslında Ölümsüz Pınar Şarap'ı ve Kral niyetinin etkisinden kaynaklanıyordu.

Jiang Fan'ın yetişimi de artmıştı ve neredeyse Küçük Çekirdek Köken Alemi'nin zirvesindeydi.

“İnsan!”

Deniz Kızı İlahi Sarayı'nın girişinde Muhteşem bir Güç yoğunlaştı.

Zhao Feng, Chen Yilin ve Jiang Fan haricinde herkes kısıtlanmış gibi hissettiler ve hareket edemiyorlardı.

“Denizkızı Kralı kızını götürmeyeceğim ama Deniz Kızı Krallığı topraklarından çıkarken güvenliğimizi sağlamalısın.”

Zhao Feng Deniz Kızı Prensesi'ne Deniz Kızı İlahi Sarayı'nın yakınında kalmasını emretti.

"Usta..."

Denizkızı Prenses'in gözleri sevgi ve isteksizlikle doluydu. Bu artık Karanlık Kalp Mührü'nün etkisi değil, bir çeşit sevgiydi. Dişiler her zaman uzmanlara hayran kalırlardı ve bu özellikle Denizkızı Prenses için de geçerliydi.

“Lord Baba, lütfen Ustamla gitmeme izin verin.”

Denizkızı Prenses yalvardı. Denizkızı Krallığı'nda gözüne çarpan erkek yoktu.

"Seni...!"

Denizkızı Kral İlahi Saray'ın üzerinde süzüldü ve çok öfkeliydi.

Zhao Feng'e karmaşık ve çaresiz bir ifadeyle baktı.

Bu adam Deniz Kızı Prensesi'ni hem bedenen hem de kalben köleleştirmişti.

Şu anda Zhao Feng, Karanlık Kalp Mührü'nü çözmüş olsa bile Denizkızı Prenses'in sevgisini ortadan kaldıramayabilirdi.

Ne yazık ki o bir insandı.

Denizkızı Kralı Zhao Feng'in gücüne ve yeteneklerine gerçekten hayran kalmıştı.

Zhao Feng Denizkızı Prenses'e baktı ve başını salladı; “Seni götüremem. Mor Duman Gölü'nden ayrıldığımda Karanlık Kalp Mührü'nü dağıtacağım.”

“Neden?” Denizkızı Prenses son derece üzgündü; “Görünüşüme bakılırsa insan ırkının eşsiz güzelliklerinden bir farkım yok. Ruhum, yeteneğim sizinkini tamamlar ve bir Denizkızı Kral olunca insan bedenini yaratabilirler.”

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin