“Korsan ittifakının kazanma şansı %30'un üzerinde değil. Usta'nın gitmesini öneriyorum,” çocuk Yarı Tanrı ciddiyetle söyledi.Zhao Feng'in kaotik savaşta gücünü kullanarak kaçması zor olmazdı, ancak Zhao Feng düşünmeye başladı ve kafasını salladı, “Bu bir İmparator'un gücünü anlamak için iyi bir şans.”
Daha önce hiçbir İmparator ile savaşmamıştı ve İmparator Mu Yun en iyi imparatorlardan biri bile değildi. Bu savaşa katılmaya cesaret edemese, Ölüm İmparatoru ile nasıl yüzleşecekti? Dahası, Zhao Feng Soğuk Ay Kralı'nın tarafındaydı, bu yüzden söz verdiği gibi gücünü ona ödünç vermeliydi.
Güm!
Zhao Feng'in mor Ruh Denizi, güçlü bir niyet tarafından kilitlendiğinde aniden sallanmaya başladı. Kraldan daha zayıf biri olsaydı, ruhları çoktan paramparça olurdu ve kral olsalar bile yaralanırlardı.
"İmparator Mu Yun!” Zhao Feng'in kalbi, koyu kırmızı dumanın ortasındaki İmparator Mu Yun'a bakınca soğudu.
Bu Niyet İmparator Mu Yun'dan geldi. Zhao Feng'e kilitlenmişti. Soğuk Ay Kralı ve Dev Köpekbalığı Kral aynı anda sarsıldılar. İmparator Mu Yun'un Niyeti aynı anda üçüne de kilitlenip ruhlarını sarsmıştı.
“Usta, bu İmparator Mu Yun üçünüze bir işaret bıraktı.” çocuk Yarı Tanrı uyardı ve Zhao Feng, Karanlık Ejder Kralı'nın suratında acımasız bir gülümseme gördü.
Zhao Feng'in öldürülmesi gereken insanlardan biri olduğu belliydi. Bu yüzden ona kilitlenmişti. Bunun nedeni, Kara Ejder Kralı'nın üvey babasını öldürmüş olmasıydı. Diğer ikisine gelince, Dev Köpekbalığı Kralı ve Soğuk Ay Kralı, Korsan İmparatoru olmak için güçlü rakiplerdi ve Kara Ejder Kralı'nın statüsünü doğrudan tehdit ediyorlardı.
"Hmm?" İmparator Mu Yun, Zhao Feng'i tararken biraz şaşırdı. Niyeti az önce bu çömezin ruhunu paramparça etmemiş miydi? Zhao Feng'in ruhunun aurasının bir yıldırım dağı gibi olduğunu ve hareket edemeyeceğini hissediyordu.
Ancak İmparator Mu Yun bu konuda çok fazla düşünmedi. Dünyada çok fazla yetenekli insan vardı ve bazılarının güçlü ruhları vardı, diğerlerinin ise sağlam Niyetleri vardı. On Bin Kadim Irk arasında başkalarının ruhlarını yiyerek güçlenen bir ırk bile vardı.
“Herkes dikkatli olsun. Alan seviyesinin altındaki krallar, İmparator Mu Yun'dan uzaklaşın!”
“Soğuk Ay Kralı, ben ve dört Alan-Seviyesi Kral İmparator Mu Yun'u oyalayacağız!”
Soğuk Ay Kralı ve Dev Köpekbalığı Kral emretti ama İmparator Mu Yun çoktan saldırmaya başlamıştı.
Güm!
Koyu kırmızı duman güneşi ve ayı engellerken canlanıyor gibiydi. Buradaki hava, İmparator Mu Yun tarafından kontrol ediliyordu ve korsan ittifakıyla Korsan Krallarını engelledi.
"Geber!" İmparator Mu Yun yavaşça elini kaldırdı ve gökten inen havada koyu kırmızı bir el oluşturdu. Bu koyu kırmızı eli, evrenin Niyetini temsil eden sis benzeri bir madde dalgası izledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasyKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince