Bölüm 807: Yağmalayan Çift

7 0 0
                                    



Cao Yun ve diğer öğrenciler,garip ifadelerle Zhao Feng ve Nan Gongsheng bakarken onlar kadim harap şehre doğru ilerlemeye devam etti. Büyük Ailelerin en iyi dahileri orada toplanmıştı.

“Ji Lan, nasılsın?” Cao Yun yanındaki mor saçlı genç kıza sordu.

Ji Lan hâlâ titriyordu ve yüzü sanki kendinde değilmiş gibi bembeyazdı. Sanki o anda hâlâ şoktaymış gibiydi.

Bütün dahiler şaşkındı. Sekiz Büyük Aileden birinin saygıdeğer kızı olarak asil bir statüsü vardı ve kibirliydi. Eşsiz göz soyuyla birlikte cennetin kızı olarak düşünülebilirdi.

Aynı nesilde onun yanına yaklaşabilen kimse yoktu, ama hiçbiri onu daha önce bu kadar vahim durumda görmemişti.

Ji Lan, bir nefes verirken “O adamın göz soyu hayatımda gördüğüm en korkunç soylardan biriydi,” dedi.

Bunu duyunca herkesin kalbi sarsıldı. Ji Ailesi göz soylarıyla ünlüydü ve tarih boyunca en güçlü ve ünlü göz soyu uzmanlarını çıkarmıştı. Ji Ailesi'nin göz soyu kıta bölgesinde en güçlüsü olmasa da Ji Lan, en iyi göz soylarından birçoğuyla etkileşime girmişti.

“Hmph, ne kadar güçlü olursa olsun, Tanrı'nın Ölüm Gözü'nün veya Samsara'nın Tanrı Gözü'nün torunlarıyla kıyaslanamaz,” yarım adım bir genç Kral söyledi.

Sekiz Büyük Tanrı Gözü'nün torunları, geçtiğimiz bin yıl boyunca Lord Hanedanlığı'nda ortaya çıkmıştı ve bu, üst düzey güçlerin üst kademe üyeleri için büyük bir sır değildi.

“Tanrı Gözleri'nin soyundan gelenleri görmüştüm, ama sol gözünün üzerimde uyguladığı baskı daha sıradışıydı, sanki dünyadaki bir tek onda varmış gibiydi. Başka hiçbir göz onunla kıyaslanamaz,” Ji Lan biraz düşündükten sonra söyledi. Mor Yıldız Gözleri hâlâ korku içerisindeydi.

İkisi de Ruh temelli göz soyuydu ama aradaki fark yer ile gök kadardı.

“Haha, Ji Lan, çok fazla düşünüyorsun.... Ne yani, bu adamın göz soyunun Tanrı Gözleri'nden biri olduğunu mu düşünüyorsun?” Cao Yun başını salladı ve gülümsedi.

Herkes bu sözler karşısında gülmüştü.

Whoosh! Whoosh!

Başka bir yerde, Zhao Feng ve Nan Gongsheng gümüş bir ışıkla kaplı bir şekilde harap şehrin kenarına doğru uçtu. Zhao Feng'in sol gözü yine kararmıştı ama saçları hâlâ mordu. Yakışıklı suratı da işin içine girince karşı cinsin ilgisini fazlasıyla çekiyordu.

Zhao Feng sol gözüyle bölgeyi taradı. Harap şehir çok büyüktü. Yeraltı dünyasından bile büyüktü.

Zhao Feng, bu şehrin bir zamanlar kalabalık bir şehir olduğunu ve farklı ırklar için bir büyük pazar olarak hizmet ettiğini söyleyebilirdi. Bir şehirde farklı ırkların kemikleri olduğu görülebiliyordu ve çeşitli binaların farklı mimarilerini ayırt etmek kolaydı.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin