Bölüm 749: Ölüm'ün Takibi (12)

7 2 0
                                    


Sınırsız okyanusun üzerinde karanlık bir figür, Yuan Qi'nin Azure Çiçek Kıtasından daha da fazla olduğu bir adaya girdi.

Bir saat sonra, adadaki bir buçuk yıldızlı bir klanın içerisi:

"Arghhh!"

Çığlık sesleri her yerden geliyordu ve Ölüm İmparatoru, parçalanmış Küçük Ölüm Dünyası klanın etrafını sararken havada durdu.

“İmparator, neden benim klanımı katlediyorsun?” Bir hükümdar yere diz çöktü ve titrek bir sesle sordu. Gözleri kırmızıydı.

“Luo Lin Klanının İmparator'la hiçbir hüsumeti yok, lütfen bizi bağışlayın....” Başka bir Hükümdar yalvardı.

Ölüm İmparatorunun Küçük Dünyası kırık olmasına rağmen, bir buçuk yıldızlı bir klanın karşı koyabileceği bir şey değildi. İki yıldıza ulaşamamış olan güçler, Ölüm İmparatoru'nun gözünde karıncadan daha küçüktü.

“Ölümün Dokunaçları!”

Ölüm İmparatoru'nun bedeninden siyah dokunaçlar fırlamaya başladı ve Gerçek Ruh Alemi ile Çekirdek Köken Alemi yetişimcilerinin etrafını sardı. Yetişimcilerin yaşam gücü ve özü akmaya başladı ve Yuan Qi'si yenilendiğinde Ölüm İmparatoru'nun soluk yüzü renkli bir hal aldı.

Ölüm Dokunaçları kendini iyileştirmek ve Yuan Qi'sini kurtarmak için başkalarının yaşam gücünü yiyen iyileştirici bir teknikti. Bu tekniğin en büyük avantajı hızlı olmasıydı, ancak zayıf olan nokta yenilenen Yuan Qi'nin saf ve rafine zamana ihtiyacı olmasıydı. Aşırı kullanırsa, Gerçek Yuan'ının kökenini değiştirecek ve özellikle ağır yaralanmışsa onu tamamen iyileştiremeyecekti. Ayrıca, buna fazla bel bağlamak ardında gizli yaralar bırakmasına neden olabilirdi.

Ancak, bu zayıflıkları olmasına rağmen, Ölüm Dokunaçları yine de cennete meydan okuyan bir yöntemdi.

Bir saat içerisinde tüm Luo Lin Klanı, Ölüm İmparatoru tarafından yok edildi.

“Yuan Qi'min %40-50'sini kurtardım, ancak yaralarım düşündüğüm kadar iyileşmedi...” Ölüm İmparatoru mırıldandı.

Luo Lin Klanı beyaz kemiklerden oluşan bir dağa dönüşmüştü, ancak Ölüm Dokunaçları'nı kullanırsa sadece Çekirdek Köken Alemi veya daha üstündeki kişiler onun üzerinde etkili olabilirdi.

Birkaç saat sonra, Ölüm İmparatoru başka bir yıldız klanını yok etti ve Gerçek Yuan'ının %60-70'ini kurtardı.

“Yaralarımın iyileşmesi çok yavaş....” Ölüm İmparatoru kaşlarını çattı.

Bir İmparator'a zarar verebilecek kadar etkili olan hasarı iyileştirmek kolay olmazdı. Dahası, Zhao Feng'in Kızıl-Altın Renkli Yıkım Rüzgar Yıldırımı, Tanrı Müsibetleri Yıldırımının gücünü içeriyordu.

“Daha hızlı iyileşmek için birkaç Kral bulmam gerekir....”

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin