Bölüm 690: Çocuk Yarı Tanrı'nın Önerisi

14 3 0
                                    


Gök Çiçeği Adası Bölgesinin Boş Okyanus Ruhani Sarayında, büyük salonda sessizlik hakimdi ve çok sayıda uzmanın vücudu dondu.

Ölümün gölgesi orada bulunan tüm varlıkları sardı.

Gök Çiçeği Boş Okyanus Ruhani Sarayının Lordu, Boş Tanrı Alemi Kralıydı ve ruhu huzursuzca titredi.

“Ölüm İmparatoru!” Gök Çiçeği Sarayı Lordu nefesini tuttu ve Düzenleyicilere hiçbir şey yapmamalarını emretti. Ölüm İmparatoru birini arıyormuş gibi görünüyordu.

Aynı zamanda, üç Ölüm Ruhu Lordunun İlahi Hisleri de etrafı taradı. İçlerinden biri, Işınlanma Dizisi'nin yanındaki Düzenleyicileri aramak için Ruh Arama Tekniği'ni bile kullandı.

Ölüm İmparatoru “Çok hızlı,” diye mırıldandı. Ölüm Niyeti Boş Okyanus Ruhani Sarayının tamamını sardı, ancak Zhao Feng'den herhangi bir iz bulamadı.

Ölüm Ruh Lordu, “İmparatora bildiriyorum, Zhao Feng  buraya geldikten sonra Rüzgar ve Şimşek Kanatları'nı hemen kullanmış gibi görünüyor ve şimdi ise sınırsız okyanusa girdi.” dedi. Ruh Arama Tekniği sayesinde Zhao Feng'in izini buldu.

Ölüm İmparatoru gözlerini kapattı ve İlahi Hissi genişlemeye başladı.

Bin mil... iki bin mil... üç bin mil...

Ölüm İmparatoru'nun duyuları sınırsızdı ve çok uzaklara gidebilirdi. Birkaç nefes sonra, Ölüm'ün İmparatorunun İlahi Hissi on bin mil mesafeye ulaştı ve sonunda uçmakta olan bir Rüzgar Yıldırımının soluk aura izlerini yakaladı.

"Zhao Feng'i hiç hissedemiyoruz bile," Wen Luoan ve Ölüm Muhafızlar, Ölüm Yadigarlarını tuttular ancak hiçbir şey hissetmediler. Sanki peşinde oldukları şey buharlaşmış gibiydi.

Ölüm İmparatoru hareketsiz duruyordu ve Ölüm Tanrısı'nın gölgesi gibi görünüyordu.

İlahi Hissi, Rüzgârın peşinden gittiği için on bin mil aşmıştı.

Yıldırım aurası.

Kaşlarını aniden çattı. Rüzgar Yıldırımının soluk aurası aniden farklı yönlere doğru ilerleyen bir düzineden fazla kaynağa bölündü.

İkisi arasındaki mesafe gittikçe arttı. Ölüm İmparatoru'nun İlahi Hissi uzağa ulaşabilse de, çok doğru ilerlemiyordu ve sınırsız okyanus sürekli olarak tüm auraları fırçalıyordu.

“Kurnaz velet.” Ölüm İmparatoru'nun zifiri karanlık gözleri buz gibi soğuktu.

"Usta, şimdi ne yapacağız?” Wen Luoan sordu.

Zhao Feng'in tepkisi çok hızlıydı ve Rüzgar ve Yıldırım Kanatları, normal Kralların hızını büyük ölçüde aştı.

“Bu tarafa git,” Ölüm İmparatoru uzandı ve elinde ışıktan yapılmış bir harita yarattı. Harita, Yüzen Rüya Kutsal Toprakları'nın görüntüsünü içeriyordu ve yakınlardaki yerleri tespit edebiliyordu.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin