Bölüm 777: Zhao Feng'in Uyarısı

9 1 0
                                    





Zhao Aile Kalesinin yakınlarındaki savaş böyle sona ermişti. Zhao Ailesi'nin üst kademesindekiler sanki bir rüyadaymış gibi hissetti.

Herkes içgüdüsel olarak dağın zirvesinde bulunan Zhao Feng'e bakmak için döndü. Zhao Feng'in mor saçları rüzgarda savruluyordu ve tekrar yetişim yapmaya başladığında gözlerini kapattı.

Detayları görememiş olmalarına rağmen içgüdüleri onlara bu gencin bu savaşın kaderini değiştirdiğini söylüyordu.


Bu Feng'er...! Aileyi kurtardı! Büyükbaba Zhao bağırdığında sakalı heyecan ve gururla titriyordu. Yaşanan olayları ondan başka kimse görmemişti.

Genç adam ve omzundaki kedi aniden daha da gizemli hale geldi.

Zhao Ailesi'nin üst kademesindeki kişilerin gözleri şaşkınlık ve saygıyla doluydu. Başlangıçta hiç kazanma şansları yoktu, ancak Yin Ailesi'nin uzmanları garip bir teknik tarafından yakalanmış gibi görünüyordu ve aniden hareket etmeyi keserek katledilmelerine izin verdiler.


“Savaş ganimetlerini arayıp toplayın!” Zhao ailesinin Büyük Yaşlısı emretti.

Gelen Yin Ailesi uzmanlarının arasında en zayıf olan, son aşama Küçük Çekirdek Köken Alemindeydi ve birkaç Büyük Çekirdek Köken Alemi ile yarım adım Krallar vardı. Bu yüzden savaş ganimeti çok fazla olacaktı.

“Feng'er, bu savaş ganimetlerini nasıl bölüşeceğimize sen karar verebilirsin.” Büyükbaba Zhao ganimetlere doğru ilerledi ve onları farklı kategorilere ayırdı. “Büyükbabası” olarak, belli ki “torununun” en iyi savaş ganimetlerini almasını istiyordu.


Zhao Feng, ganimetleri incelediğinde biraz hayal kırıklığına uğramıştı. Sadece birkaç su elementi malzeme ile birkaç şey seçebilirdi. Normal kaynakların ona bir faydası olmadığı için pek takmıyordu.

Bu süre zarfında Zhao Ailesi, kaçan herkesi öldürmek için bölgeyi iyice taradı.

İki bin mil ötede, eski bir şehirde:

“Bu nasıl mümkün olabilir... Hepsi öldü mü!?”


Siyah hantal bir genç biraz sersemledi. Eğer Zhao Feng orada olsaydı, bu gencin Luo Zun olduğunu bilirdi.

“Lordum, pusuya katılan hiç kimse kaçmayı başaramadı. Zhao Ailesi şimdi Yin Ailesi'nin izini sürüyor,” Büyük şaşkınlıkla olanları bildiren kişi Suikast Dao'su yetişimi yapan siyah kıyafetli bir erkekti.

Kimse gerçekten ne olduğunu bilmiyordu.

“Bu adam bir uzmanın Zhao Ailesi'ne yardım etmiş olabileceğini düşünüyor. Zhao Feng geri döner dönmez Zhao Ailesi bu tuzağı kurdu,” Siyah kıyfetli bir erkek dikkatle söyledi.


Yin Ailesi'nin gücünün yarısından fazlası yok olmuştu. Luo Ailesi de birkaç kişi göndermişti ve Luo Zun onlardan sorumluydu. Ancak, hiçbiri bu kadar fazla kişinin Zhao Ailesi tarafından bu kadar kısa bir süre içerisinde öldürülmesini beklemiyordu.

Tam o anda Luo Zun düşünmeye başladı. Zhao Feng'i destekleyen bir uzman olduğunu biliyordu. İlahi Hissi savaşı tarıyordu ama bir yanılsama onun olanı biteni görmesine engel oluyordu. Sadece adamlarının öldürüldüğünü görebiliyordu ve illüzyonun gücü Zhao Feng'den geliyordu.

“Önce geri çekilip Yin ailesini koruyun!” Aniden bir şey hatırlayan Luo Zun çok öfkeliydi.


~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin