Kutsal İllüzyon Boyutu, Kadim Tanrılar tarafından unutulmuş bir dünyaydı. Cennet ve Dünya'nın etrafında süzülüyordu ve her yüzyılda bir kıta bölgesi ile bağlantı kuruyordu.
Şu anda içinde bulundukları boyut, Kutsal İllüzyon Boyutunda bulunan minyatür bir dünyaydı. Bir dünya içinde dünya..
O sırada herkes eski ve gizli bir alemdeydi. Arkalarında akan lavla birlikte parlak bir bariyer vardı. Bu gizli boyuttaki Yer ve Göğün Yuan Qi'si dış dünyadan çok daha yoğundu.
Boom!
Işık bu gizli boyutun derinliklerinde her yerde parlıyordu ve uzay sanki titremeye başlamış gibiydi. Cennet ve Dünya'yı yok edebilecek kapasitede olan ejderha nefesinin dalgalanmaları da vardı.
Mor hazine taşlarından yapılmış bir saray biraz görülebiliyordu. Bu saray kan renginde bir bulanıklıkla kaplıydı ve yüzeyinden karanlık bir parıltı yansıyordu. Bu Saray herkese tarif edemedikleri bir duygu ve kötü bir aura veriyordu. Zhao Feng bu aura sanki Kötü Tanrı Kristaline benziyormuş gibi hissetti.
“Bu uzaktaki saray Xie Yang Sarayı olmalı.” Sekizinci Prens uzağa dönerek rüya gibi saraya baktı.
Hu ~ ~ Boom!
Xie Yang Sarayı'ndan gelen çatışmaların ve sarsıntıların sesi duyulabiliyordu. Bir ejderhanın kükremesi gittikçe daha da net hale geliyordu. Xie Yang Sarayı'nın etrafındaki rüya gibi, puslu bariyer paramparça oldu, sonrasında ise hızla kendini iyileştirdi.
Zhao Feng'in sol gözü, siyah pullu bir büyük ejderhanın şeklini hafifçe görebiliyordu. Her saldırısı Cennet ve Dünyayı sarsıyor gibiydi. Zayıf siyah bir kasırga yakınlarda bulunan her şeyi yok etti.
Xie Yang Sarayı'nın dışındaki bölge simsiyahtı ve deliklerle doluydu. Kara Yılan Ejderhası'nın sonu gelmeyen saldırıları altında sarayın etrafındaki yasaklı puslu dizide birçok kusur ve delik ortaya çıktı.
Weng ~ ~ Bam! Bam!
Puslu dizi saldırıya uğradığında, cennet ve Dünya'yı paramparça edebilecek kapasitede mor ve kan renginde ışık dalgaları saldı. Yasaklı dizinin serbest bıraktığı mor ve kan rengi ışınlar, Kralları öldürebilir ve İmparatorları ciddi şekilde yaralayabilirdi. Ancak, Kara Yıkım Yılan Ejderhası'nın vücudu inanılmaz bir seviyeye ulaşmıştı ve binlerce mor ve kan renkli ışığın arasından yaralanmadan çıkmayı başarmıştı.
“Demek, On Bin Kadim Irk sıralamasında 9. sırada yer alan Irkın gücü bu...?” Zhao Feng'in kalbi sarsıldı. Kara Yıkım Yılan Ejderhası kesinlikle gördüğü en güçlü varlıklardan biriydi.
Büyük Gan Lord Hanedanlığı'nın gizli boyuta girmemiş olan elitleri, bu yıkım sonucu ortaya çıkan dalgalanmaları hissetti ve kalpleri sarsıldı.
Tüm kuvvetler farklı gruplara bölünmüştü ve dikkatle Xie Yang Sarayı'na yaklaşıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasyKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince