Bölüm 818: Grup Dayağı

11 1 0
                                    



Mavi Yılan Kral Wei Jing etrafındaki alan, çok uzaklardan görülebilen renkli ışıklarla kaplıydı.

Whoosh! Whoosh! Whoosh!

Güçlü auralar birbiri ardına yaklaşmaya başladı.

"Hahaha...! Mor-saçlı hırsızları bulmuşlar mı?” Siyah savaş elbiseli kel bir erkek yaklaşırken bağırdı.

Büyük Dük Yuan Sarayı'ndan, Shi Ailesi'nden ve Dong Ailesi'nden gelen yarım adım Krallar ve normal Krallar da yola çıkmıştı.

İlk gelenler Zhao Yufei, buruşuk suralı yaşlı ve On Üçüncü Prens'di.

Kardeş Feng, ortaya mı çıktın? Zhao Yufei mor bir çizgiye dönüştü. Aralarındaki en hızlı kişi oydu.

Jiu Wuji'nin sırtından bir çift siyah renkle yanan kanat çıkmıştı ve diğer taraftan gelen kaotik bir rüzgar çağırdı.

Dahilerin hepsi bu işareti gördü ve mor saçlı hırsızları bulduklarını düşündüler. Ancak geldiklerinde, hedefin aurasının son derece güçlü olduğunu fark ettiler ve bu durum soylarını titremesine neden oldu.

“Kardeş Dokuzuncu Prens...! Sen neden buradasın?”

“Aman Tanrım! Shi ailesinin bir numaralı dehası, Shi Xin, Mavi Yılan Kral tarafından öldürüldü!”

Bazı dâhiler haykırmaktan kendilerini alıkoyamadı.

Hem Zhao Yufei hem de Jiu Wuji Mavi Yılan Kral Wei Jing'in korkunç aurasını hissedince durakladılar.

Sou! Sou! Sou!

Uzmanlar gelip Mavi Yılan Kral Wei Jing'in etrafını sardı.

Neler oluyor? Büyük Gan Lord Hanedanlığı'nın dahileri tarafından kurulmuş bir tuzağa mı düştüm? Mavi Yılan Kral Wei Jing de şoktaydı. Bir Kralı öldürmüştü ve birden bir grup uzman ortaya çıkmıştı.

Bu harika ama... Bu mor saçlı hırsızlar da kim? Dokuzuncu Prens şaşkın olduğu kadar sevinçliydi. Tesadüf müydü bu?

“Mor saçlı hırsızlar... Yoksa...” Mavi Yılan Kralı Wei Jing ister istemez kendi alanından kaçan iki kişiyi hatırladı.

Demek böyle. Dokuzuncu Prens çok geçmeden durumu anladı. Mor saçlı Zhao Feng ona bu yönde koşmasını söylemişti çünkü güçlü bir takviye grubu olduğunu biliyordu.

“Herkes takım olsun ve Mavi Yılan Kral Wei Jing'i öldürsün!” Wei Jing'i tuzağa düşürüp kesmek için eski yeşil yıldırım kılıcıyla yıldırım yayları gönderen Dokuzuncu Prens'in kalbinde savaş niyeti dalgalandı. O anda amacı kaçmak değil, Wei Jing'i öldürmekti.

“Tamamlanmamış Cennet Sınıfı Duruş — On Bin Solduran Avuç!” On Üçüncü Prens'in yanında duran buruşuk suratlı yaşlı, avuçlarını dışarı doğru açtı ve Mavi Yılan Kral'ın olduğu yere bir avuç içi bulanık bir görüntü gönderdi.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin