Bölüm 709: Korsan İmparator İçin Mücadele

13 1 0
                                    

Ölüm'ün metalik gemisi girdabın yakınında kaldı. İçeri girmek imkansızdı.

Wen Luoan, Yin Yang Lordu ve Ölüm Muhafızları muazzam girdapa bakarken kendilerini çaresiz hissettiler. Bu girdap , tüm Korsan Kutsal Topraklarının Cennet ve Dünya'nın gücüyle bağlantılıydı. İnsanların karşı koyabileceği bir şey değildi.

"Fırsatı kaçırdık. Zhao Feng Korsan Krallarından biri oldu ve Korsan İmparator Kutsal Topraklarına girdi,” Yin Yang Lord sonradan birkaç bilgi aldı.

Gemideki Ölüm Muhafızları etraftan dolaşıp yakınlardaki bazı korsanları yakalamıştı.

Hiçbir dış uzman, Korsan İmparator'un Mirası'na zorla giremedi. Ölüm İmparatoru gibi zirve İmparatorlar bile Korsan İmparator Kutsal Topraklarına zorla giremediler.

“Korsan İmparator'un Mirası, Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesine kıyasla küçük bir mirastır ve Zhao Feng gerçek bir korsan bile değil, bu yüzden gerçek bir servet ya da miras alamayacak.” Wen Luoan dedi.

Son yarım yılda Wen Luoan yetişimini geri kazanmıştı ve Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesinin servet ve tecrübesinden sonra bir adım daha ileri gitti. Artık yarım adım bir Kraldı.

“Korsan İmparator'un mirası yarım aydan uzun sürmez. Burada durup Zhao Feng'in çıkmasını bekleyeceğiz. Diğer Ölüm Ruhu Lordlarını ve Ölüm Muhafızları'nı toplayın,” Yin Yang Lord, etraftaki Ölüm İmparatoru'nun diğer adamlarına bildirirken derin bir sesle söyledi.

Girdabın diğer tarafında, on iki gemi azgın dalgalar içinde yelken açtı.

Kimse ne kadar zaman geçtiğini bilmiyordu, ancak gizemli bir antik yeşil ışıkla kaplı küçük bir ada görünürde hale geldi.

Zhao Feng güvertede durdu ve bu garip boyutu denetledi. Sınırsız bir su katmanı görüyordu, ama dış dünyanın sınırsız okyanusu gibi değildi.

Azgın dalgalar gemileri kara parçasına doğru itti — merkezdeki küçük adaya.

“Burası muhtemelen Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesinden daha yüksek rütbeli gizli bir Alem.” Çocuk Yarı Tanrı mırıldandı ve Zhao Feng hayrete düştü. Korsan İmparator'un Mirası kulağa zirve İmparatorun mirası gibi geliyordu ama burası gerçekten bu kadar yüksek rütbeli bir gizli alem miydi?

“Korsan İmparator Kutsal Topraklara varmak üzereyiz!”

Gemilerdeki korsanlar küçük adaya bakarken heyecanlandılar.

Zhao Feng merkezdeki büyük dağın yanı sıra adadaki on sekiz zirveyi görebiliyordu. Dağ bir İmparator'un aura'sına sahip gibi görünüyordu.

“Hehe, Korsan İmparatoru Kutsal Topraklara girdikten sonra, on sekiz Korsan Kralları yeniden dağıtılacak ve başka bir Korsan İmparator doğacak.” Orta yaşlı uzun sakallı adam dedi.

Elbette normal Krallar, gözlerini Korsan İmparator'un tahtına koymaya cesaret edemedi. O pozisyonu elde etmek için en yüksek şansı olanlar Soğuk Ay Kralı, Dev Köpekbalığı Kralı ve Zhao Feng idi.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin