Bölüm 787: Fiziksel Güç

12 1 0
                                    

Rengarenk kıyafetler giyen Kong Feiling birçok öğrencinin ilgi odağı oldu. Ona dikkat eden sadece Zhao Feng değildi.

On Bin Kutsal Klan'ın dahisi olduğuna hiç şüphe yoktu. İmparator'un öğrencisi, İmparatorluk Dao soyundan... Büyük Gan İmparatorluk Dahileri'nin Dahi Sıralaması'nda bile yer alıyordu.

Büyük Gan Lord Hanedanlığı'nda Deha Sıralaması, en güçlü beş yüz soyu ve en iyi beş yüz eşsiz dahiyi kapsıyordu.


Her iki rütbenin de sürekli dalgalanması dikkat çekiyordu. Sonuçta bu çağ geleceğe doğru ilerliyordu ve dahiler olgunlaşırken soylar evrimleşiyordu.

Gizli diyarda bulunan arenalarda On Bin Kutsal Klan'ın tüm dahileri arasında Zhao Feng, Kong Feiling'e daha fazla ilgi gösteriyordu. Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesindeyken onun yetenek ve gücünün Nan Gongsheng'e yakın olduğunu hissetmişti.

Sanki bir şey hissetmiş gibi görünen Kong Feiling, Zhao Feng'in olduğu yöne doğru döndü ve görünmez bir zihinsel enerji, Zhao Feng'in etrafını kapladı. Zhao Feng'in etrafındaki on dahi nefes alamıyordu. Sanki görünmez bir ışın onları kesmiş gibiydi.


Plop!

Gerçek Ruh Aleminde olan bir dış öğrenci yere düşerken yavaş bir şekilde diz çöktü.

Sadece Zhao Feng hiçbir şey olmamış gibi davranıyordu ve hafifçe gülümsedi.

“Bu genç...” Kong Feiling şaşırdı. Karşısındaki genç, yarım adım Kral Niyeti'nin baskısı altında olmasına rağmen normal davranıyordu.


“Kıdemli Dövüşçü Kız Kardeş Kong, bu genç ünlü Canavar Terbiyecisi Zhao Feng. Görünüşe göre bir İmparator'un öğrencisi ve hatta Dük Nanfeng bile onu övdü,” Kızın yanında duran bir erkek gülümseyerek söyledi.

Zhao Feng ve Kong Feiling arasındaki anlık mevzu diğer dahilerin dikkatini çekti.

“Kim bu adam? Baş öğrencinin yarım adım Kral Niyetine nasıl dayanabiliyor!”

Özellikle güney arenasında olmak üzere birçok öğrencinin bakışları Zhao Feng'e yöneldi.


“Bahsettiğin Zhao Feng bu mu?” Liu Tianfan'ın gözlerinden bir ışık parladı. Huang Yunhu yüreğindeki şaşkınlığı bastırdı ve onaylayarak başını salladı, “Aynen.”

Huang Yunhu, yarım adım Kral Niyetinin bile Zhao Feng'i bastıramayacağını beklemiyordu. Birkaç saniye önce, Liu Tianfan'ın Zhao Feng'e bir ders vermesini sağlamaya çalışıyordu.

“Beni kandırmana gerek yok. Bu Zhao Feng ile biraz ilgileniyorum.” Liu Tianfan derin bir anlam ile Huang Yunhu baktı. Huang Yunhu'nun sırtındaki soğuk terler görünebiliyordu. On Bin Kutsal Klan öğrencileri arasında Liu Tianfan'ın yetişim seviyesi, Kong Feiling'in bir tık altındaydı.


Liu Tianfan'ın bu gücüyle Zhao Feng'e bir ders vermesi gerek, Huang Yunhu düşündü. Sonuçta, ikisi arasındaki yetişim farkı çok büyüktü. Biri Çekirdek Köken Aleminin ilk aşamalarındayken diğeri ise Büyük Çekirdek Köken Aleminin zirvesindeydi.


Kutsal İllüzyon Denemeleri kurallarına göre, Zhao Feng ve Liu Tianfan karşılaşma şansı az değildi.

Kurallara göre eleme sistemi var. Biri üst üste yedi ya da toplamda yirmi savaş kaybederse elenir, Zhao Feng düşündü.


Her aşamada ilk elli öğrenci olacaktı ve dört aşamanın ardından herkes birleşip ilk altmış öğrenci belirlenecekti. Son aşamada bile eleme vardı.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin