On antik timsahı köleleştirdikten sonra Zhao Feng, tek başına bu astları ile Mor Duman Gölü'ne hükmedebilecekti.Şu andan itibaren iki Büyük Çekirdek Köken Alemi'nde olan dahiler de dahil olmak üzere tüm dahilerin Zhao Feng'e karşı dikkatli olması gerekiyordu.
Yaptığı her eylem ve hareket dikkat çekiyordu.
Bir süre dinlendikten sonra Zhao Feng, on antik timsaha gölün merkezine doğru yüzmelerini emretti.
Çok fazla ileri gitmeye de cesaret edememişti.
Mor Duman Gölü'nde birçok canavar vardı. Bazı balık türlerinin üyelerinin sayısı binlere hatta on binlere ulaşıyordu. Eğer birisi onlar tarafından tuzağa düşürülürse yarım adım Boş Tanrı Alemi'nde olsa bile geri çekilmek zorunda kalırdı.
Antik Timsahlar sadece Mor Duman Gölü'nün kıyısının besin zincirinin tepesindeydiler.
Tam o anda:
Whoosh! Whoosh! Whoosh!
Suyun içinde yüz kadar balık toplandı. En zayıfları Gerçek Lord Alemi'ne ulaşmışken auraları on Çekirdek Köken Alemi'nin aurası ile kıyaslanabilir haldeydi.
Balıklar timsahların auralarını sezdikten sonra yaklaşmaya cesaret edemediler.
"Yürü."
Bir timsahın üstünde oturan Zhao Feng, timsahlara balık grubuna daha da yaklaşmaları için emir verdi.
Whoosh! Whoosh! Whoosh! Whoosh!
Balık grubu anında panikledi.
Birkaç yüz tane olmadan, on antik timsahı tehdit etmelerinin bir yolu yoktu.
"On Bin İlahi Düşünce tekniği-Bir Düşünce İçinde On Düşünce.”
Zhao Feng, zihnindeki düşünceleri aniden bölerek tüm balıklar üzerinde Karanlık Kalp Mührü'nü kullanmaya başladı.
Panikleyip korktukları için Karanlık Kalp Mührü tarafından kolayca köleleştirildiler.
Sadece bir nefeste Zhao Feng, Karanlık Kalp Mührü ile on sekiz balığı köleleştirdi.
Tüm balıklar en azından Gerçek Lord rütbesinde olsalar da Zhao Feng'in zihnini On Bin Düşünce tekniği ile böldükten sonra kullanmış olduğu Karanlık Kalp Mührü'ne boyun eğmişlerdi.
Whoosh~~
Köleleştirilen balıklar saygıyla on antik timsaha doğru yüzdüler.
“Sadece bir düşünce ile birçok balığı kontrol etmeyi başardı mı?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasyKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince