"Zhuang Wan'er.”
Bu eşsiz güzellik, bir zamanlar Mor Aziz Harabeleri'nde bulunan Ay İblis Sarayından bir çekirdek öğrenciydi ve Saf Ay Ruhani Tarikatından Ye Yanyu ile aynı seviyedeydi. Onca yılın ardından Çekirdek Köken Alemine girmişti ve şu anda, Kızıl Ay Şeytani Mezhebini güçlendirmek için tarikattan bir Yaşlıyı takip ediyordu.
“Hmm?” Birinin kendisine seslendiğini duyan Zhuang Wan'er, grupta rahat bir tavır sergileyen mor saçlı gence bakmadan önce bir an için durakladı.
Zhao Feng'in görünüşü ve aurası geçen uzun sürenin ardından oldukça değişmişti ve biraz hasta görünüyordu.
“Bu... Sensin!” Zhuang Wan'er'in yüzünde korku ve panik ifadesi belirdi.
Yüzündeki korku, zihnindeki bazı anılar yüzünden içgüdüsel olarak ortaya çıkmıştı. Mor Aziz Harabeleri'nde bir zamanlar Zhao Feng, Uzay Boşluğu Göz Kuvvetini kavramıştı ve Katliam Tanrısı gibiydi. Lu Tianyi, Yaşlı Shui Yun, Büyük Usta Yin Kong ve diğer birçok uzman bu kabus yüzünden öldürülmüştü.
Ve şimdi o kabus tam önündeydi. Mor saçlı genç ona bakıp gülümsedi.
Zhao Feng neden buradaydı!? Zhuang Wan'er'in suratı, korku hissi vücudunu sardığı için bembeyaz oldu. O anda tek bir düşüncesi kalmıştı: Kaç!
Ya Zhao Feng onları Mor Aziz Harabeleri'nde yedi yıl önce olduğu gibi kötü bir şekilde katlederse, Zhao Feng'in o zamandan beri ne tür güçlenme yaşadığını tahmin etmeye cesaret edemedi.
“Yaşlı Wu, geri çekilin ~ ~ ~ ~!” Zhuang Wan'er hızla cüppeleri üzerinde kanlı ay olan gizemli yaşlının yanına doğru uçtu ve söyledi.
"Hmm? Ne oldu?” Yaşlı son derece şaşkındı. Zhuang Wan'er'in böyle davrandığını daha önce hiç görmemişti.
Bu sahne Yaşlı Xue Li ve yanındakilerin de dikkatini çekti. Hükümdar bir dahi yalnızca iki kelimeden mi korkuyordu?
“Hehe, kaçmak mı istiyorsun?” Zhao Feng o öne çıkıp yaşlıyı ve Zhuang Wan'er'i engellerken suratında alaycı bir ifade oluştu. Zaten daha sonra Ay İblis Sarayına gitmeyi planlıyordu; onlarla bu kadar hızlı karşılaşmayı beklemiyordu.
“Kimsin sen?” Yaşlının ciddi bir ifadesi vardı. Önündeki gencin yaptığı her eylem ve hareket, güçlü bir baskıyı ortaya çıkarıyordu. Daha önce sadece Ay İblis Sarayı'nın Büyük Yaşlılarından böyle bir şey hissetmişti.
Pa!
Zhao Feng yavaşça elini uzattı ve Zhuang Wan'er'in omzuna bastırdı. Yalnızca soyunun ve vücudunun aurası kızın Gerçek Yuan'ını mühürledi.
“Sen...!” Zhuang Wan'er'in yüzü titreyerek kırmızıya ve beyaza döndü. Karşı koyma yeteneği bile yoktu. Karşısında duran genç, kabuslarındaki kişiyle tam olarak uyuşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasyKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince