Bölüm 783: Sen Değiştin

11 0 0
                                    


Büyük Gan Lord Hanedanlığı'nın asillik sıralaması şöyleydi: Büyük Dük, Dük, Marki, Kont ve Vikont.

Marki unvanı sadece statü ve gücü temsil etmekle kalmayıp aynı zamanda birinin Lord Hanedanlığı'nın kudretini kazanmasına da olanak sağlıyordu.

Bu kudret ise kişinin servetine ve yetişimine fayda sağlardı. Daha fazla kudret birinin atılım yapma şansının daha da yüksek olmasına olanak sağlıyordu. Kişinin savaş gücünü ve dayanıklılığını artırabilirdi. Büyük kudrete sahip olanların da daha büyük bir serveti vardı. Ama tabii ki, bu sadece Lord Hanedanlığı'nın topraklarında geçerliydi.


Bu nedenle çok sayıda uzman, Marki unvanını elde etmek için birbirleriyle savaşıyordu, ancak şu anda Zhao Feng, milyarlarca insanın rüyasını elde edebilirdi.

Marki ünvanı...!  Sekizinci Prens ve Prenses Yuqing çok şaşırdı.

Bir Dük ve bir imparator olarak Dük Nanfeng, yalnızca üç yüz yılda bir gelen Marki unvanını verme gücüne sahipti. Markilerin Kutsal İmparator tarafından bizzat göreve başlatılması için İmparatorluk Başkenti'ne gitmesi gerekiyordu. Sırf bundan bile Marki ünvanını elde etmenin ne kadar zor olduğunu görülebiliyordu.


Geçtiğimiz birkaç yıl boyunca Karanlık Ay Lord Hanedanı sürekli Büyük Gan Lord Hanedanı saldırıyor ve onun kudretini zayıflatıyordu. Asalet için sınırlı yer vardı.

Zhao Feng bir Marki olursa Dük Nanfeng dışında bölgedeki en güçlü kişi olacaktı. Sekizinci Prens, Luo Ailesi için endişelenmekten başka bir şey yapamadı. Marki unvanını kazanmanın yanı sıra bir bölge de kazanacaktı.

Zhao Feng kısa bir süre düşündükten sonra “Kibar niyetiniz için teşekkür ederim.” dedi, “Ancak, yetişim yapmaya odaklanmak istiyorum ve Tianfeng Büyük Ada Bölgesi'nde çok uzun süre kalmayacağım. Bu yüzden Dük Sarayı'na katılamam.”


Zhao Feng, bir Marki olmanın faydalarından etkilenmemişti, çünkü bunun bir bedeli vardı. Mesela Zhao Feng, Dük Nanfeng ile bu kadar çabuk aynı tarafta olmak istemiyordu. Duanmu Qing ve Zhao Yufei ile buluşmak için Boş Tanrı Alemine ulaştıktan sonra kıta bölgesine gidecekti ve Lord Hanedanının en büyük sekiz süper ailesinden biri olan Duanmu Ailesi Dük Nanfeng ile aynı tarafta olmayabilirdi.

“Seni bir karar vermeye zorlamayacağım. Daha az ödül de vermeyeceğim. Sana bir iyilik borçluyum.” Dük Nanfeng biraz pişmanlıkla söyledi. Sadece canavar evcilleştirme konusundaki yetenekleri yüzünden Zhao Feng'e büyük önem vermiyordu. Zhao Feng'in bedeninde büyük bir potansiyel görmüştü

Sekizinci Prens ve Prenses Yuqing, Zhao Feng Marki unvanını reddettiğinde inanamadılar.

“Zhao Feng, babamı gerçekten ret mi ettin?” Prenses Yuqing kızgın görünüyordu. Dük Nanfeng, Zhao Feng'e Marki unvanını sunarak Prenses Yuqing'i şaşırttı ve mutlu etti ama Zhao Feng bu ünvanı reddetti.

Bu Zhao Feng cidden kolay lokma değil...   Sekizinci Prens, karşısındaki gencin sis ile kaplandığını ve onun içini göremediğini hissetti.

Herkes sakinleştikten sonra ortam tekrar neşeli bir hal aldı. O günün ilerleyen saatlerinde Dük, Zhao Feng'e teşekkür etmek için bir ziyafet düzenlemeye karar verdi ve Dük ile Prenses Yuqing'in davetleri nedeniyle Zhao Feng ziyafete kalmak zorunda kaldı.


Tianfeng Büyük Ada Bölgesi'nin etrafındaki soylularından bazıları da ziyafete davet edilmişti. Ziyafetin düzenlendiği yer Dük Sarayı'nın bahçesiydi.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin