Zhao Feng'in kalbi hızla attı. İnce kitaba bakarken biraz şaşkındı.Gizli Kitap Odası'nın Sekiz Büyük Tanrı Gözü hakkında bilgi içereceğini düşünmüyordu.
Bununla birlikte, kitap son derece inceydi ve içinde fazla içerik yoktu. Belirli ırkların tam bir özetini içeren On Bin Kadim Irk Sıralaması gibi kalın bir kitap değildi.
Öyle olsa bile Zhao Feng'i heyecanlandırdı.
Sol gözünün dokuzuncu Tanrı'nın Gözü olması muhtemeldi.
Bu tutumla, Zhao Feng yavaş yavaş kitabı açtı.
“Kaostan ve Fan Evreni'nin yaratılışından sonra Sekiz Büyük Tanrı Gözü yaratıldı...”
Zhao Feng kitabın içeriğinden tamamen etkilendi.
Kitaba göre Sekiz Büyük Tanrı Gözü benzersizdi ve Gök ve Yer'e hükmetmişlerdi.
“... benzersiz oldukları için Sekiz Büyük Tanrı Gözü, On Bin Kadim Irk arasında yer almıyor, aksi takdirde her biri ilk on ya da yirmi sırada yer alırdı.”
Zhao Feng bunun ne anlama geldiğini anladı.
Sekiz Büyük Tanrı Gözü çok sıradışıydı ve Fan Evreni'yle bağlantılıydı. Ayrıca bir şekilde On Bin Kadim Irk ile de bağlantısı vardı.
Kitap, Sekiz Büyük Tanrı Gözü'nün güçlerini analiz ediyordu.
Sekiz Büyük Tanrı Gözü, Yarı Tanrı için bile efsaneydi.
Sekiz Büyük Tanrı Gözleri: Samsara Tanrı Gözü, Uzay Zaman'ın Tanrı Gözü, Yaşamın Tanrı Gözü, Ölümün Tanrı Gözü, Kaderin Tanrı Gözü, Yıkımın Tanrı Gözü ve diğer ikisi.
Her gözün yeteneklerini sadece isimlerinden anlamak zor değildi.
Sekiz Büyük Tanrı Gözü, Fan Evreni'nin temeliyle bağlantılıydı.
Samsara, Uzay Zaman ve Kader Gözleri'nin hepsi derin ve mistikti.
Uzay Zaman'ın Tanrı Gözü, Uzay ve Zaman üzerinde mutlak kontrolü temsil etti.
Zhao Feng, Sekiz Büyük Tanrı Gözü'nün sekiz yeteneğini okumaya yoğunlaştı.
Gerçekte, yeteneklerin çoğu tahmin edilebilirdi.
Zhao Feng, Ölümün Tanrı Gözü'nün yeteneklerine daha fazla dikkat etti.
“Ölümün Tanrı Gözü'nün önündeki her şey, Cennetsel İlahi Alem'de olsalar bile hayatlarının kontrolünü kaybedecektir.”
Zhao Feng'in kalbi bunu görünce soğudu.
Sekiz Büyük Tanrı Gözleri'nin son bölümünde, Zhao Feng birkaç kelime gördü; Yüce Ata Gözü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasíaKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince