Bölüm 806: Tanrı'nın Manevi Gözü'nün Karşı Saldırısı

6 0 0
                                    


“Genç ustalar, lütfen yaşamama izin verin. Size tüm hazinelerimi veririm...” Kanatlı kadının suratı, sempatik bir ses tonuyla yalvardığı için kızarmıştı.

Yetişimi Boş Tanrı Alemindeydi ve soyu ona büyük bir hız kazandırıyordu. Ancak düşmanlarını küçümsemişti ve hemen Nan Gongsheng'in uzaysal alanına düşmüştü. Zhao Feng'in ona uyguladığı fiziksel güce dayanması gerekiyordu.

Nan Gongsheng'in alanı nadir bulunan bir Uzay tipi alandı, bu yüzden içine girildiğinde kaçması zor olurdu. Ayrıca şimdi Kötü Tanrı Kristali ile birleşmişti ve Nan Gongsheng'in uzaysal alanının gücü normali aşmıştı.

Kanatlı kadın kaçamadığını fark etti.

“Zhao Feng, bu kadınla ne yapacağız?” Nan Gongsheng sordu.

O sırada üç kişi de garip bir gümüş-mor renkli uzaysal alanla kaplıydı.

Cicada gibi kanatları olan kız son derece şaşkındı. Nan Gongsheng bu gücüyle bile ne yapması gerektiğini mor saçlı bir gence mi soruyordu? Mor saçlı genç sanki bir lider gibiydi.

Ç.N: Cicada ağustos böceği demek ama orijinali kalsın güzel duruyor.

Zhao Feng, “Bu yalnızca insan olmayan bir kadın, öldür gitsin,” dedi ve gözlerinde öldürme Niyeti parladı.

Cicada kanatlı kız vücuduna yayılan bir soğukluk hissetti. Karşısındaki iki kişi kararlı insanlardı.

“Öldür!” Çevresindeki alanın ağırlaşmasıyla birlikte Zhao Feng'in etrafında metalik gümüş-mavisi bir ışık parıldadı ve cicada kanatlı kadına birkaç yumruk attı.

Peng~~

Cicada kanatları olan kadın, korkunç bir fiziksel güç dalgalanması hissetti. Vücudun ezilmişti ve neredeyse kan kusuyordu.

Hiçbir karşılık veremiyordu, Nan Gongsheng'in uzaysal alanında sıkışıp kalmıştı ve Muhteşem Gücü'nü dolaştıramıyordu. Gerçek Yuan'ı da belli bir dereceye kadar sınırlıydı. Hız konusunda uzmanlaşmıştı ve güçlü bir vücudu yoktu.

“Eyvah!” Kanatlı kadının vücudu sarsıldı ve şimdiden yaralanmıştı. Tepki dahi veremeden tehlikeli bir durum ortaya çıktı.

Shu! Shu! Shu! Shu!

Nan Gongsheng'in avucunda oluşan gümüş ve mor uzaysal bıçaklar, kadını anında birkaç parçaya ayırdı.

“Aaaahhh!” Kanlı parçalar gökten düşerken cicada kanatlı kadın çığlık attı.

Kadim zırh giyen Kral genç ve diğerleri bayağı bir ürpermişti. Tek gördükleri şey Zhao Feng'in kadını üç nefesle saldırıp öldürmesiydi.

Zhao Feng ve Nan Gongsheng daha sonra cicada kanatları olan kadından çıkan savaş ganimetlerini toplamaya başladılar. Bir Boş Tanrı Alemi Kralından çıkan ganimetler az buz bir şey değildi ama çoğunun Zhao Feng'e faydası yoktu.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin