Kral Niyeti oluştuktan sonra, Zhao Feng'in her yönü sınıra ulaştı. Kısa bir süre içinde büyük bir atılım yapmak onun için zor olurdu. Son aşama Büyük Çekirdek Köken Alemi yetişimi de inanılmazdı.Zhao Feng'in yetişimi dışında varoluş durumu, bedeni ve ruhu bir Kral seviyesine ulaşmıştı.
O anda, Zhao Feng'in yaşadığı bölgeyi en az on İlahi His taradı.
Zhao Feng ne kadar alçak gönüllü olmaya çalışsa da yeni bir Kral Niyeti'nin doğumu gizlenemezdi.
İlahi Hislerin sahipleri iç çekti. Sadece yirmi üç yaşında bir gençte Büyük Çekirdek Köken Alemi yetişimi vardı ve Kral Niyeti'ni şimdiden kavrayabiliyordu. Nasıl bir mucizeydi bu?
Zhao Feng'in gösterdiği potansiyel Nan Gongsheng'inkini aşmıştı. Sadece Ruhsal Irk soyuna sahip olan Zhao Yufei, yetişim hızı açısından Zhao Feng'i bastırabilirdi.
“Zhao Feng, çok hızlı gelişiyorsun, ancak on gün içinde ayrılacağız....” Duanmu Qing'in sesi geldi.
Zhao Feng'in gücü Krallara meydan okumak için yeterliydi, ancak Ölüm Takibi karşısında, İmparatorlar bile hayatta kalamazdı.
“On gün daha,” Zhao Feng başını ciddiyetle salladı. Gerçek Dövüş Kutsal Toprakları'nda yaşamak için sadece on günlük koruması kalmıştı, ancak bu onun son hedefi değildi.
Yüzen Rüya Ruhsal Bölge... Gökyüzü Aziz Qin Sarayı.... Zhao Feng içinden mırıldandı.
Onun yetişim yolu Liu Qinxin'in hayatta mı yoksa ölü mü olduğunu doğruladıktan sonra daha net olacaktı.
Zhao Feng son on gün yetişim yapmayı bıraktı. Ölüm Gözü'nün niyetini öğütmeye devam etti.
Onun inzivaya çekilmesi, klanın birçok üyesinin dikkatini çekti. Lei Zhen ile yaptığı savaş Zhao Feng'i ünlendirdi ve ona Yıldırım Daosunun bir numaralı dehası unvanını verdi.
Zhao Feng ana Ruhani Zirveden ayrıldı. Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesinden çıktıktan sonra ilk kez klanın topraklarından ayrılmıştı.
Zhao Feng Altın Dağ Tarikatına doğru uçtu ve tüm mekânda İlahi Hissini taradı. Kısa süre sonra Mavi cüppeli Kral Li Yunya, Loulan Zhishui ve diğer denizcileri gördü.
“Zhao Feng!” Mavi cübbeli Kral, Zhao Feng'in Kral Seviyesi İlahi Hissini hissederken bağırdı.
Şok olmuştu, ne kadar süre geçmişti ki? Daha bir yıl bile geçmemişti! Gözlerinde karınca gibi olan çocuk şimdi tam bir Kral Niyeti oluşturmuştu.
Boş Tanrı Alemi ile alt kademedeki alemler arasındaki temel fark ruh ve onların Niyeti idi ve Zhao Feng'in ruhu ve Niyeti şimdiden tamamen değişmişti. Kral olmanın kapısı ona açıktı. Zhao Feng'in kral olabilmesi için en fazla bir ya da iki yıla ihtiyacı vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasíaKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince