Bölüm 766: Beş Element Rüzgar Yıldırım Tekniği

10 2 0
                                    





Üç erkek ve bir kadın, Zhao Feng'in Yinming Kuşuna binip uçtuğunu izledi. Yüzlerindeki şaşrkınlık henüz solmamıştı ve Yinming Kuşu çoktan uzaklamıştı.

“Ne kadar genç ve yetenekli bir Canavar Terbiyecisi. Ama maalesef onu tanıyamadım....” Asil kız Yinming Kuşunun uçup gitmesini pişmanlıkla izledi.

Muhtemelen Ölüm elementi eğitimini yapan Yinming Kuşunu evcilleştirebilecek çok Canavar Terbiyecisi yoktu. Ayrıca bu Canavar Terbiyecisi genç ve yakışıklıydı.


“Prenses, endişelenme,” önde gelen Büyük Çekirdek Köken Alemi Hükümdar Lord'u hafifçe gülümsedi. “Ne kadar yetenekli olduğunu göz önüne alırsak ileride bu genci görme şansını kesinlikle yakalayacağız.”

Bunu duyunca diğerleri de onaylayarak kafalarını salladılar. Altın er ya da geç parlayacak ve bu gencin yeteneği kesinlikle büyük ada bölgesi boyunca bir üne ulaşacaktı.

Tam o anda, birkaç düzine mil ötede iki gizemli muhafız vardı. Bu muhafızla gölge gibiydi ve yetişimleri yarım adım Kral seviyesindeydi.


"Garip. Bu genç Gerçek Ruh Aleminde, ancak derin bir ruh dalgalanması yaparak Yinming Kuşunu kolayca evcilleştirmeyi başardı.” Muhafızlardan birisi söyledi.

“Bizim görevimiz prensesi gizlice korumak. O gencin ne kadar garip olduğu bizim işimiz değil,” Diğer muhafız söyledi.

Gökyüzünde Zhao Feng ve küçük hırsız kedi Yinming Kuşunun üzerinde oturuyordu ve Wuyou Ormanı'nın üstünden uçtular.


“Yinming Kuşunun hızı fena değil. Ruhumda Tanrı Müsibet Yıldırımı olmasaydı, onu bu kadar kolay evcilleştiremezdim,” Zhao Feng hayranlık duymaktan kendisini alıkoyamadı.

Rüzgar Yıldırım Mirasını önceki yaşamında çalışmıştı ve Rüzgar Yıldırım Mirası hızı ile ünlüydü. Zhao Feng'in “fena değil” demesi, Yinming Kuşunun hızının olağanüstü olduğunu gösteriyordu.

Tabii ki hızlı olmasına rağmen, olumsuz yönleri de vardı. Taşıyabileceği ağırlık diğer kuşlardan çok daha azdı, çünkü vücudu kısmen bedenseldi ve bu nedenle istediği zaman büyür ve küçülürdü.


O anki Zhao Feng için, bu kuş iyi bir ulaşım aracıydı. Yinming Kuşu, ölümün nadir elementinin eğitimini almıştı ve olağanüstü bir hıza sahipti. Zhao Feng'in onu evcilleştirmeye çalışmasına şaşmamak gerekirdi.

Onu evcilleştirirken Zhao Feng de yakınlardaki iki yarım adım Kralı hissetti, bu yüzden aurasını hızla gizleyip oradan ayrıldı.

“Klana dönmeden önce görevi tamamlamalıyım.”

Zhao Feng bir görevi tamamlamak için bir araya geldiklerini hatırladı. Belirli bir zaman dilimi içerisinde hayvanların belirli parçalarını toplamaları gerekiyordu. Bu canavarların gücü düşük değildi ve bir veya iki Gerçek İnsan Rütbesindeki kişinin bu görevi tamamlaması zor olurdu.


Yarım gün sonra Zhao Feng kolayca görevi tamamladı ve Yinming Kuşuyla klana döndü. Görünürde soluk bir altın renkli ışıkla çevrili olan sıradağlar belirdi. Bu dağlar güneş ile iç içe geçmiş gibi görünüyordu.


Whoosh! Whoosh!

Gökyüzünde ara sıra uçan bir figür ve her türden uçan at vardı. Zaman zaman Çekirdek Köken Alemi Hükümdarları görülüyordu.

"Hmm?"


Zhao Feng'in Yinming Kuşu, klandaki bazı uzmanların dikkatini çekti. Yinming Kuşu nadir bulunan bir kuştu ve hatta Büyük Çekirdek Köken Alemi Hükümdar Lordları ve yarım adım Krallar bile bu kuştan bir tane isterdi. Yinming Kuşunun olgunlaşma süreci diğerlerinden daha zordu, ancak yine de çok istenen bir kuştu.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin