Bölüm 726: Kral (2)

10 2 0
                                    

Zhao Feng nefesini tuttu ve ağacın çevresini incelerken herhangi bir ani hareket yapmadı.

Uzun ağacın yanındaki aura gerçekten farklıydı. Birkaç yüz metre içerisinde herhangi bir hayvan ya da böcek yoktu ve ölüm sessizliği hakimdi. Zhao Feng aniden üşümeye başladı, sanki tehlikeli bir şey ona kilitlenmişti.

Sii! Whoosh!

Uzun bir gölge aniden kana susamış bir aura ile birlikte dallardan dışarı fırladı.

Zhao Feng'in nutku tutuldu ve sol gözüyle dev bir yılanı yakaladı. Yılanın rengi ve aurası ormandakiyle aynıydı. Yılanın gözlerinin rengi kırmızıydı ve ağzı bir varilden daha genişti.

Bir rüzgar ve kir hamlesiyle, yılanın ağzı birden Zhao Feng'in önünde ortaya çıktı.

Çok hızlıydı. Zhao Feng korktu ve çabucak geri çekildi, ancak bu yılanın saldırısından kaçmak için yeterli değildi.

Weng~~

Zhao Feng'in vücudunda ince bir pul tabakası belirdi.

"Siktir git!" Zhao Feng, Buz Pullu Mistik Irk soyunu döndürürken elinde uzun bir mızrak belirdi ve sonra yılanın ağzına saplandı.

Shu ~ ~ ~ Peng!

Buz İmparatorluğu Mızrağı, geri tepme etkisi Zhao Feng'i birkaç metre geri itmeden önce yılanın ağzına yarım santim batmayı başardı.

Ceng!

Zhao Feng'in sırtındaki Rüzgar ve Yıldırım Kanatları, yakınlardaki ağaçları koruma olarak kullanarak çırpındı. Aynı zamanda Tanrı'nın Manevi Gözü yılanı incelemeye başladı.

“Kahretsin, bu yılan muhtemelen artık bir canavar değildir. Kendi zekası vardır ve Cennet ve Dünya'nın özünü emebilir. Muhtemelen şimdi bir Yao canavarıdır,” Zhao Feng soğuk bir nefes aldı.

Kadim Rüya Aleminin çevresi nedeniyle buradaki canlılar gerçek dünyayla nasıl kıyaslanabilirdi? Buradaki bir parça auranın bile Gerçek Lord Rütbesindeler için faydalı olduğu bilinmek zorundaydı ve buradaki hayvanların eti Çekirdek Köken Aleminde olanları güçlendirebilirdi.

Az önceki çatışmadan sonra dev yılanın ne kadar güçlü olduğu görülebilirdi.

“Bu şeyin vücudu son derece güçlü ve benim gücüm Kadim Rüya Aleminde sınırlı....” Zhao Feng'in gözleri parıldadı. O anda, bire bir dövüşte yılanın dengi değildi.

Sii! Sii!

Dev yılanın ağzında tısladığı esnada bir buz gelirdi ve nefret dolu gözlerle Zhao Feng'e baktı.

“Neyse ki, bu dev yılan herhangi bir teknik bilmiyor,” Zhao Feng rahat bir nefes aldı.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin