Nan Gongsheng ve Zhao Feng kum mağarasının önünde gizli bir şekilde konuştu.Nan Gongsheng, Zhao Feng'in düşündüğü şeyi duyunca şaşırdı. Yılan ejderhayı takip etmek istiyordu. İkisi de Kara Yıkım Yılan Ejderhası'nın gücünü görmüştü. Boş Tanrı Alemi Krallarını bile anında öldürebilirdi. Ayrıca Kara Yıkım Yılan Ejderhası binlerce yıldır mühürlüydü ve şu anda gücü son derece zayıftı. Zirve gücünün yüzde birine bile sahip değildi. Hatta onu bağlayan ve gücünü daha da sınırlayan bir Kutsal Yuan Mühürleme Zinciri bile vardı.
Kara yılan ejderha gücünün bir kısmını geri kazandığında, Mistik Işık Diyarı Kutsal Lordları bile ona karşı dikkatli olmak zorunda kalacaktı.
Ceng! Ceng!
Zhao Feng ve Nan Gongsheng, Kara Yıkım Yılan Ejderhası'nı dikkatle takip etmeye başladılar. Ona çok yaklaşmaya cesaret edemediler. Aralarında en az birkaç bin millik mesafe vardı. Ne olursa olsun her şeyden önce güvenlik geliyordu.
Neyse ki, Kara Yıkım Yılan Ejderinden yayılan Yıkım aurası düzinelerce mil içerisindeki her şeyi dehşete düşürüyordu ve bu durum kolayca algılanabilirdi.
Yolda, diğer dahiler ve elitler Kara Yıkım Yılan Ejderhası'nı kendi gözleriyle gördüler ve korkudan altlarına sıçtılar. Daha da şok edici olan şey, iki insanın Kara Yıkım Yılan Ejderhası'nın yaklaşık on bin mil gerisinde olmasıydı.
Ancak, planlar ve gerçeklik bambaşka şeydi. Başlangıçta, Zhao Feng ve Nan Gongsheng ejderhaya çok yakınlaşmaktan korkmuşlardı, ancak Kara Yıkım Yılan Ejderhası'nın hızının arttığını fark ettiler. Belki de Kara Yıkım Yılan Ejderhası mühürden çıktığında biraz sıkıntılı hissediyordu ve şimdi rahatlayınca hızı da artıyordu.
Zhao Feng ve Nan Gongsheng yorulmaya başlamıştı. Kutsal İllüzyon Boyutu üst düzey bir yerdi ve içerisinde Cennet ve Dünya'nın baskısı çok güçlüydü. Havaya sıçramak bile dış dünyada olduğundan çok daha fazla enerji gerektiriyordu. Öte yandan, Kara Yıkım Yılan Ejderhası'nın vücudu son derece güçlüydü, bu yüzden havada kolayca uçabiliyordu.
Yarım gün sonra Zhao Feng ve Nan Gongsheng, Kara Yıkım Yılan Ejderhası'nı ve yıkıcı ivmesinin izini kaybetmişti.
“Merak etme, onun aurasını takip edebiliriz.” Zhao Feng kendinden emindi. Bir süre önce Ölüm İmparatoru'nu uzun süre kovalamıştı, bu yüzden takip etme yeteneklerine güveniyordu. Tanrı'nın Manevi Gözü'nün uzmanlık özelliklerinden biri de birisini takip etmekti.
Kara Yıkım Yılan Ejderhası'nın yıkıcı ivmesi kaybolmasına rağmen Zhao Feng hâlâ izleri bulabilir ve Kara Yıkım Yılan Ejderhası'nın nereye gittiğinin kabaca tahmin edebilirdi.
İkisi sabit bir hızda ilerlemeye karar verdi. Nan Gongsheng'in uzaysal alanında Kötü Tanrı Kristali ile etkileşime girmeye vakti bile vardı.
Kötü Tanrı Kristali'nin gücünü hemen kontrol edememişti, ancak Tanrı Kristali zaten uzaysal alanında olduğu için, onu yavaşça asimile etmeye çalışabiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasyKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince