Bölüm 681: Yetişim

12 1 0
                                    


“Bizimle gelip kıta bölgesine gitmek ister misin?”

Duanmu Qing, Zhao Feng'e ciddi bir ifadeyle baktı.

Duanmu Qing ve Mor Azize Kısmi Ruh Zhao Feng'in cevabını beklediği için boyut tamamen sessizdi. Zhao Yufei'nin yüzü biraz kırmızıydı ve başını utangaç bir şekilde yere indirerek dudaklarını ısırdı. Gergin olduğu belliydi.

Şu anda hepsi Zhao Feng'i bekliyordu. Derin bir nefes almadan önce Zhao Feng'in suratındaki ifade garip bir hal aldı.

“Zhao Feng, eğer benimle kıta bölgesine gelirsen Ölüm İmparatoru'nun tehdidi önemli ölçüde azalacak.”

Duanmu Qing konuştu.

Buradaki herkes Ölüm Takibi'ni biliyordu.

Mor Aziz Kısmi Ruh ona özel bir mesaj gönderdi: “Zhao Feng, hala 'nişanlını' düşündüğünü biliyorum, ancak hâlâ hayatta olma şansı sıfır. Sen ve Zhao Yufei gençliğinizden beri arkadaştınız ve soyunuz birbirinizi tamamlıyor. Siz ikiniz eşsiz bir kombinasyon oluşturursunuz.”

Mor Azize Kısmi Ruh Zhao Feng'i ikna etmeye çalıştı. Mesele sadece öğrencisinin geleceği değildi, bu durum aynı zamanda Duanmu Ailesi'nin yeniden canlanmasını da etkileyebilirdi.

Hu~~

Zhao Feng uzun bir nefes verdi ama başını salladı, “Sadece Qinxin'in ölü veya diri olup olmadığını doğruladıktan sonra kıta bölgelerine giderim. Ancak o zaman kalbimi dinleyeceğim ve ardımda hiçbir kusur bırakmayacağım.”

Bunu duyan Zhao Yufei'nin vücudu titriyordu ve gözleri kıpkırmızı ve yaşlıydı.

Duanmu Qing uzun bir iç çekti. O ve Mor Azize Kısmi Ruh artık bir şey söylemedi.

Zhao Feng'in kalbinden gelen seçimi yaptı. Hiç pişmanlık duymadı. Aynı zamanda, bu durum şu anki kalp durumuyla ilgiliydi — eğer Zhao Feng kalbine karşı gelirse, gelecekteki yetişimini de etkileyecekti.

Zhao Feng, Duanmu Qing'i izlemenin tehlikeyi en aza indireceğini biliyordu. Ama Zhao Feng verdiği sözü ya da o yüzü asla unutmadı. Bir resimden bir tanrıça gibi görünen beyaz sessiz zarif figür..

Zhao Feng ayrıca Liu Qinxin'in hayatta kalma şansının neredeyse sıfır olduğunu düşünüyordu.

Shua!

Zhao Feng ve arkadaşı İmparatorun sarayına geri döndü.

“Zhao Feng, birkaç ay sonra Ruhsal Bölge Işınlanma Dizisini kullanarak gideceğiz. O sırada, diziyi kullanarak Yüzen Rüya Ruhsal Bölge'sine gidebilirsin.”

Duanmu Qing ona söyledi.

Zhao Feng eğildi ve sarayı terk etti.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin