Bölüm 823: Atılım

5 1 0
                                    

Uçurumun dibindeki derenin yanında oturan Zhao Feng sakince yetişim yapmaya başladı. Küçük hırsız kedi koyu altın kolye ile oynayıp ustasını koruyordu.

“Ana Su Özü, Bir Kral'ın Kristal Çekirdeği....”

Zhao Feng'in elinde her birinde sırasıyla Su elementi ve Rüzgar Yıldırımı elementi olan iki hazine ortaya çıktı.

Kral'ın Kristal Çekirdeği Rüzgar Yıldırımının özünü içeriyordu ve yalnızca küçük bir kısmı kullanılmıştı. Öte yandan, Ana Su Özü'nün %50-60'lık kısmı kullanılmıştı, bu yüzden çok fazla kalmamıştı, ancak şimdi daha da nadir olan Gökyüzü Su Kristal Lotus'una sahip olduğu için Ana Su Özü konusunda bu kadar dikkatli olması gerekmiyordu.

Şimdi büyük miktarda kaynağı olduğu için Zhao Feng yetişim yaparken hiçbir sıkıntı ile karşılaşmayacaktı.

Ruhu ve Niyeti son derece yüksek seviyedeydi ve Beş Element Rüzgar Yıldırım Tekniği zirveye yakındı. Ustalığı yetişimini aşmıştı.

Ancak Zhao Feng, gerçek Yuan'ının gücüne ve kalitesine odaklanıyordu. Kristal Çekirdeğinin büyüklüğünü ya da yetişiminin seviyesini artık umursamıyordu.

Çok geçmeden:

Weng ~ ~

Rüzgar ve yıldırım dans ederken Zhao Feng'in başının üstünde derin ve mavi renkli bir girdap oluşmaya başladı. Bu girdabın oluşturduğu momentum bazı Büyük Çekirdek Köken Alemi kişileri aşmıştı ve yarım adım Krallarla karşılaştırılabilirdi.

Zaman geçti ve bu sırada Ana Su Özü'nün gücü harcanıyordu. Zhao Feng, Gerçek Yuan'ını rafine edip sıkıştırırken hiçbir şey hissetmedi. Vücudundaki Kristal Çekirdek doğal olarak genişlemeye başladı.

Bir gün geçip gitti.

Çat!

Zhao Feng'in elindeki Ana Su Özü toza dönüştü. Zhao Feng'in Kristal Çekirdeğinin boyutu Küçük Çekirdek Köken Alemi'nin sınırına yakındı, ancak gücü ve kalitesi neredeyse Büyük Çekirdek Köken Alemi'nin son aşamasındaydı.

Aynı zamanda, Gerçek Yuan'ını arındıracak ve soyunu güçlendirecek olan Kadim Rüya Aleminden gelen Ruhsal Meyveleri de sindiriyordu. Kadim Rüya Aleminden gelen Ruhsal Meyve, Zhao Feng'in Gerçek Yuan'ının tıpkı antik çağdan kalma gibi daha saf olmasına yol açtı.

Zhao Feng mırıldanarak “Gerçek Yuan'ımın gücü, Büyük Çekirdek Köken Aleminin zirvesine yakın.” dedi.

Kutsal Yıldırım Vücudu, Rüzgar Yıldırım Tekniği ve mutasyona uğramış soyu vardı. Kutsal Yıldırım Bedeni zirve 4. seviyeye ulaşmıştı ve bir süre normal Krallar ile savaşabilirdi. Daha önceki savaşta Zhao Feng, Kutsal Yıldırım Vücudu'nu ana güç olarak, Rüzgar Yıldırım Tekniği'ni ise destek olarak kullandı ve gücünü kendisine daha fazla çeviklik ile hız kazandırmak için kullandı.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin