Bölüm 830: Küçük Kılıç Azizi

19 1 0
                                    

Kraterin kenarına yakın olan gizli bir mağarada. gök gürültülü bir İmparator Niyeti gökyüzüne doğru fırladı ve Cenneti ile Dünya'yı sarstı. O sırada binlerce mil içerisindeki çok sayıda varlık ruhlarına yıldırım çarpmış gibi hissetti ve İmparator'un niyeti karşısında titremeye başladılar.

Boom~~~~!

Mağaranın üzerinde birden Rüzgar ve yıldırım bulutları oluştu, daha sonra bu bulutlar, Cennet ve Dünya'yı tersine döndüren renkli bir girdap oluşturmaya başladı. O sırada Yer ve Göğün Yuan Qi'si, bu renkli girdabın merkezine doğru aktı.

Karanlık mağaranın içinde duran Zhao Feng görkemli bir ışıkla kaplıydı. Sırtından düzenilerce metre uzanan parlak kanatları onu bir İmparator gibi gösteriyordu.

Weng ~ ~

Sadece birkaç nefesin ardından, Kral'ın Rüzgar Yıldırım Kristal Çekirdeği biraz solmuştu. Vücudunda depolanan Gökyüzü Su Kristal Lotus'u enerjisi sıkıştırılıp rafine ediliyordu.

“Büyük Çekirdek Köken Aleminin orta aşamaları.”

Zhao Feng'in Kristal Çekirdeği, muhteşem bir ışıkla kaplanırken büyük ölçüde genişledi. Yalnızca bir düzine nefesin ardından yetişimi atılım yapmıştı.

“İmparator Niyeti!”

Ona yakın olan Nan Gongsheng, ruhunun bastırıldığını hissetti ve nefes alamadı. Zhao Feng'den yayılan muhteşem Niyet, her şeyi kaplıyor gibiydi.

“Bu uzun zamandır beklenen bir duygu...”

Zhao Feng, vücudundan yayılan İmparator Niyeti solmaya başladığında gözlerini kapattı. Bir kasırga gibiydi. Hızla geldi ve hemen gitti. Yeni oluşturulmuş bir İmparator Niyeti olsaydı, bu kadar kolay kontrol edilemezdi.

Kısa bir süre sonra Zhao Feng normal bir Büyük Çekirdek Köken Alemi gibi görünüyordu, ama yakından incelendiğinde rüya gibi gizemli bir bulanıkla kaplı olduğu fark edilebiliyordu.

Ejderha şeklindeki kraterin girişinde, Gökyüzü Tehir Sarayından gelen yirmiden fazla elit ve dahi, aşağıdaki kaşifleri bekliyordu.

“Hmm? İmparator Niyeti?”

Bir yöne doğru bakan Xuanyuan Wen'in yakışıklı suratında şaşkın bir ifade ortaya çıktı. Bir tutam İmparator Niyeti uzaklarda ortaya çıkmıştı ve Cennet ile Dünya'da meydana getirdiği karışıklık açıkça hissedilebiliyordu. Boş Tanrı Aleminden olan diğer kişiler tarif edemedikleri garip bir his hissetti.

“Belki de Kutsal İllüzyon Boyutundan canavardır bu. Yoksa, normal bir İmparator şahsen kendisi gelse bile bize hiçbir şey yapamaz.” Turuncu kıyafetli kadın gülümseyerek söyledi. Xuanyuan Wen bundan bahsettikten sonra, o ve Kıdemli Dövüşçü Kardeş Zhuge yayılan aura tutamını hissettiler.

“Bir canavar ya da insan olmayan bir ırktan gibi geliyormuş gibi durmuyor. İmparator Niyeti'nin aurası bir insandan geliyor gibi hissediyorum.” Xuanyuan Wen başını salladı.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin