Duvarlardaki çizimler sıçrıyor gibi görünüyordu ve birkaç metre ötede ortaya çıktı.. Eski giysiler giyen birkaç kadın, bir qin'in sesinin çalmasıyla huzurlu ve sakin bir ortam yarattığı için dans ediyordu. Dans edenlerin iki tarafında birkaç yetkili ve bir kral vardı.Bunlar gerçek mi yoksa bir yanılsama mı diye ayrım yapmak zordu. Bütün insanlar gülümsüyor ve akıcı bir şekilde konuşuyorlardı.
Zhao Feng biraz şaşırdı. İlerlemeye çalışırken dirençli bir güç hissetti. Duvarlardan çıkan görüntülerin gerçek güçleri varmış gibi görünüyordu. Şarkı söyleyenlerin seslerinin ve orada bulunan yetkililerin gerçekliği değiştirme yeteneği vardı. Tabii ki, bu hafif direnç Zhao Feng'i durduramazdı.
Ancak sorun şu ki; tüm bunlar birinci katta oldu. Üst katların ne tür güçlere sahip olacağını hayal etmek zordu.
“Hayat eğlenceden ibaret,” Li Xueyi hafifçe gülümsedi ve parmağıyla işaret etti, tüm görüntülerin kaybolmasını sağladı. İkinci kata çıkan basamaklar ortaya çıktı ve Zhao Feng şaşırdı. Gerçekliği etkileyebilecek yeteneğe sahip olan dans ve şarkı, Eğlence Dao'su yetişimi yapan biri tarafından kolayca halledildi. Eğlence Daosunu anlamamış bir başkası olsaydı, içinden geçmeleri çok uzun zaman alırdı.
“Bu açılış normal bir açılış olmadığı için, her katın sonunda bir ödül veya herhangi bir miras olmayacak.” bir yaşlı mırıldandı.
Fan Lun Antik Ses Sarayı normal bir şekilde açıldığında, belirli sayıda kattan geçen dahilere ödüller verilirdi. Bu ödüllerden bazıları hazine, bazıları ise teknik veya kavrayış olabilirdi. Hatta bazıları Eğlence Dao yetişimi yapan çeşitli uzmanların mirasını bile kazanabilirdi. Ancak, bu normal bir açılış olmadığı için bunların hiçbiri olmazdı.
“Ödül olmadığı için, sadece bir kişinin sahneden geçmesi gerekiyor, sonra herkes geçecek,” Saray Ustası başını salladı. Amaçları sadece Fan Lun Antik Ses Sarayı'nın hatasının nerede olduğunu bulmaktı.
İkinci kata girdikten sonra, sislerle kaplı dağlar ortaya çıktı ve doğanın sesi her yönden geldi. Dağın derinliklerinden güçlü bir kaplan kükremesi geldi ve bu ses Zhao Feng'in giysilerinin çırpınmasına neden oldu. Buradaki direnç önceki kattan çok daha güçlüydü ve bu hâlâa Zhao Feng'in Boş Tanrı Alemine ulaştığı gerçeğini değiştirmiyordu; eğer Boş Tanrı Alemi altında bir dahi olsaydı, ruhları sarsılırdı.
“Bir kaplanın kükremesi...!” Li Xueyi öne doğru süzüldü ve önlerindeki görüntüler tam olarak oluşmadan parçalanmaya başladı. Her katta Eğlence Daosunun özel yönünü anladıkları sürece geçebiliyorlardı. Tüm bunlar meydan okuyan kişiyi test etmek için kullanıldı, ancak Zhao Feng duvarlardaki görüntülerin basit yanılsamalar olmadığını hissetti.
Li Xueyi kolayca ilk on katı geçti. Eğlence Dao'sında son derece yetenekliydi ve yedi yıl önce 32. kata ulaşmıştı.
15. kattan sonra hızı biraz azalmaya başladı.
Bu katları geçmenin yetişimle değil, Eğlence Dao'nun anlaşılmasına ve ustalığına dayanıyor, Zhao Feng aksi takdirde Liu Qinxin'in yedi yıl önce 32. kata veya daha üstüne ulaşamayacağını düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasyKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince