Lord hanedanları ülkelerden farklıydı. Sayısız yaşamın, ailelerin ve klanların üzerindeydiler ve servetleri topluyorlardı. Ayrıca son derece ilahi varlıklardı.
Büyük Gan Lord Hanedanlığı'nın lideri Büyük Gan Kutsal İmparator, bir zamanlar öfkeyle milyonlarca insanı öldürmüş ve gökyüzünü kan rengine boyamıştı. İki yıldızlı ve üç yıldızlı güçler bile Lord Hanedanlığı tarafından yıkılırdı.
Lord Hanedanlığının kanunlarında kendi topraklarında başka bir hanedanın kurulamayacağı belirtiliyordu.
Teorik olarak, On Bin Kutsal Klan Büyük Gan Lord Hanedanlığı tarafından kontrol ediliyordu.
Bu görev... Klan tarafından belirlenmemiş gibi görünüyor. Bunun yerine, Büyük Gan Lord Hanedanlığı'ndan geliyor. Zhao Feng bunun ne anlama geldiğini biliyordu. Tianfeng Büyük Ada Bölgesi, Büyük Gan Lord Hanedanlığı'ndan, Dük Sarayı'ndan güçlere sahipti.
Dük Sarayı, Büyük Gan İmparatorluğu'nun akrabası olan bir düke aitti ve Tianfeng Büyük Ada Bölgesi'nin etrafındaki bölgeyi kontrol ediyorlardı. Sadece buranın kaynakları hem Tianlu Adası Bölgesi hem de Azure Yeşil Ada Bölgesi'ndeki toplam miktarı aşıyordu.
“Herkes burada mı? İsimleri söyleyeceğim.” Güçlü bir aura beyaz cübbeli yaşlılardan yayıldı.
Beyaz kıyafetli yaşlı, uzmanlık alanları hakkında aşina olmadığı herkese soru sordu. “Zhao Feng” adını okuduğunda bir süre durakladı.
"Benim uzmanlık alanım hayvanları evcilleştirmek," Zhao Feng elini uzattı ve küçük hırsız kedinin yumuşak tüyünü okşayarak sıradan bir ses tonuyla cevap verdi.
Beyazlı yaşlı garip bir ifade ortaya çıkardı. Önünde duran bu Gerçek Mistik Rütbeli çocuğun, Büyük Çekirdek Köken Alemi Egemen Lord'una herhangi bir saygı ya da huşu göstermiyordu.
Öte yandan, Kıdemli Dövüşçü Kardeş Guang'ın gözlerinden soğuk bir parıltı çıktı.
Zhao Feng, bu senin son görevin olacak. Kıdemli Dövüşçü Kardeş Guang duygularını gizleyerek Zhao Feng yanında duran Wan Rong'un yanına geldi ve onunla konuşmaya başladı.
Bunun gibi sessiz ve güzel kadınları severdi. Geçmişte, onun güvenini ve iyi niyetini kazanmıştı. Ancak, Kıdemli Dövüşçü Kardeş Guang, Zhao Feng ve Genç Dövüşçü Kardeş Wan Rong'un birbirleriyle çok samimi olduklarını fark etti. Wan Rong Zhao Feng'in yanında daha çok gülümsüyordu.
Serseri seni, birkaç gün kendini beğenmiş şekilde takılmana izin vereceğim.... Kıdemli Dövüşçü Kardeş Guang kalbindeki huzursuzluğu bastırdı.
Grup çok geçmeden sınırsız okyanusta olan bir gemiye girdi ve Tianfeng Büyük Ada Bölgesi'nden çıktı.
Zhao Feng, sınırsız okyanusa girerken büyük ada bölgesini çevreleyen soluk mor baloncuğa baktı. Nehirlerin ve dağların ana hatlarını görebiliyordu.
Bir ada bölgesinin “büyük ada bölgesi” olarak adlandırılması için normal ada bölgelerinden beş ila on kat daha büyük olmalı ve çevresi de daha iyi olmalıdır.
Zhao Feng, kıta bölgesine daha yakın olan yerlerde Yer ve Göğün Yuan Qi'sinin daha kalın ve yoğun olacağını fark etti. Havadaki basınç bile biraz daha güçlü olurdu. Bu durum, Cang Okyanusu'ndaki bir şehri yok edecek gücü olsaydı, kıta bölgesindeki bir köyü yok edebileceği anlamına geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasiaKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince