Bölüm 737: Hediye

10 0 0
                                    


Azure Çiçek Kıtası'nda, Kuzey Kıtasındaki Büyük Kubbe Ülkesi dağlarındaki koyu siyah bir kulenin içinde, eski ve gizemli altı köşeli bir kule vardı. Bu kulenin kırk dokuz katı vardı ve tarif edilemez bir güçle kaplıydı.

Burası, Azure Çiçek Kıtasındaki Yaşam Dao'nun efsanevi bir yeriydi — Altı Büyücü Kulesi.

O sırada bir yaşlı, 49. katın zirvesinde durdu ve gökyüzüne bakıyordu. Yaşlının üzerinde siyah bir pelerin vardı ve gözleri loş görünüyordu ama aynı zamanda yıldızlar kadar akıl almaz ve yaş ve bilgelikle doluydu.

Miyav!

Bir kedinin ağlaması havayı sardı, büyük bir gümüş-siyah kedi bir köşede tembelce esnedi.

“Bilge, bütün gün ve gece boyunca burada durdun.”

Birkaç figür Bilgenin arkasında durdu. En yakınındaki insanlar güzel bir rahip ve uzun beyaz sakallı bir yaşlıydı.

“Qinxin, gerçekten beni ya da anneni hayal kırıklığına uğratmadın. Kaderini başarıyla değiştirdin. Zamanın başlangıcından beri neredeyse hiç kimse bunu yapamadı,” Bilge mutlu görünüyordu ve gözleriyle Fan Lun Antik Ses Sarayı'nın olduğu yöne doğru bakıyordu.

Weng~~

Altı Büyücü İlahi Kule'nin üstünde aniden gümüş bir ışık parlamaya başladı ve Bilgeyi kapladı.

Miyav!

Büyük tembel kedi hıçkırdı ve beklentiyle doldu.

"Qinxin!? Liu Qinxin mi?” kadın rahip, beyaz sakallı yaşlı ve yanındakilerin ifadeleri büyük ölçüde değişti. Liu Qinxin mirasta ölmemiş miydi? Bilge, onun servetten daha çok talihsizlikle karşılaşacağı sonucuna varmıştı.

“Liu Qinxin... Bu nasıl mümkün olabilir?” 49. katta göz kamaştıran asil bir kadın ortaya çıkmıştı. Eşsiz bir güzellik olarak kabul ediliyordu ve büyüleyici bir yüzü vardı. Her gülümseyişi dünyayı etkileyebilirdi. Bu kadın İmparatoriçe Qin'di, Bilgenin öğrencisi.

“Usta çoktan Liu Qinxin'in beş ya da altı yıl önce öldüğü sonucuna varmadı mı?” İmparatoriçe Qin'in ifadesi değişmeye devam etti. Bilge, Liu Qinxin'in talihten çok talihsizlikle karşılaştığı sonucuna varmıştı. Yani ölmüştü.

“Usta, Liu Qinxin'in çoktan öldüğünü söylememiş miydiniz? Kaderini nasıl değiştirebilir?” İmparatoriçe Qin saygıyla sordu.

Bilgenin, Yaşam Daosu, Cazibe Daosu ve Eğlence Daosu eğitimi alan üç kadın öğrencisi vardı. Üçü arasında en az öneme sahip olan İmparatoriçe Qin hâlâ hayatta olan tek kişiydi. Bilge ilk olarak Yaşam Dao yetişimi yapan öğrenciyi ve ikinci olarak Eğlence Dao yetişimini yapan öğrenciyi tercih etti. Ne yazık ki, bu ikisi Liu Qinxin'in kaderini değiştirmek için ağır bir bedel ödediler. İmparatoriçe Qin bu işte sadece küçük bir rol oynadı.

“Son yalnızca yeni bir başlangıçtır; ölüm de yeni bir hayat demektir.” Bilgenin gözlerinde hayranlık ve sevgi ifadesi ortaya çıktı.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin