"Kardeş Chen'in aklında ne var?”Zhao Feng gözlerini kıstı. Chen Yilin'in Mor Duman Gölü'nün derinliklerindeki hazineleri toplamaya niyeti olduğu belli oluyordu.
Bu aynı zamanda Chen Yilin'in hırslı birisi olduğu anlamına da geliyordu. Mor Duman Gölü'nün derinliklerinde Yarı-Tanrı Unutulmuş Bahçesi'nin yasaklı alanlarından birisi mevcuttu.
Orada sadece güçlü canavarlar yoktu. Aynı zamanda deniz kızları vardı.
Deniz kızları sadece efsanelerde ortaya çıkan bir ırk olmakla birlikte zeka ve yetenekleri insanlardan zayıf değildi.
Geçmişte buraya girenlerin verdiği bilgilere gölde bir krallık olarak kabul edilebilecek kadar fazla sayıda deniz kızı vardı.
Deniz kızları arasında Krallar ile mukayese edilebilecek olarak bilinen Deniz kızı Kralları bile vardı.
Yarı-Tanrı Unutulmuş Bahçesinin daha önceki açılışlarında Deniz Kızı Krallığı'na girmeye cesaret edebilen çok kişi yoktu.
Boş Tanrı Alemi'ndekiler bile Deniz Kızı Krallığı içinde savaşmayı zor bulurlardı.
"Ben Kardeş Zhao'nun Mor Duman Gölü'nün derinliklerindeki kaynakları toplamak için bizimle birlikte bir ekip olacağını umuyorum. Deniz kızı gözyaşlarının değeri Mor Pullu Çimler'den bile daha yüksektir.”
Chen Yilin ciddiyetle söyledi.
"Deniz kızı gözyaşları mı? Sadece bu mu?”
Zhao Feng gülümsedi.
Herkesin Yarı-Tanrı Unutulmuş Bahçesi hakkında bildikleri vardı ve buradaki herkes Mistik Gerçek Kutsal Klanı'ndan geliyordu.
Deniz Kızı gözyaşlarının değeri gerçekten de Mor Pullu Çimler'den daha yüksekti.
Mor Pullu Çimler, kişinin bedenini ve soyunu güçlendirirken Deniz kızı gözyaşları kişinin ruhunu güçlendirirdi.
Anlaşıldığı üzere Deniz kızı Gözyaşları kişinin ruhunu temizlemesine yardım ettiğinden ötürü birinin Boş Tanrı Alemi'ne aşma şansını arttırırdı.
Sadece bu husus bile Boş Tanrı Alemi altındakilerin Deniz kızı gözyaşları için delirmelerine sebep olabilirdi.
Bunun dışında Deniz kızı gözyaşları ruh yaralanmalarını iyileştirebilir ve kalp şeytanlarından kurtulabilirdi. Aynı zamanda koruyucu ruh eşyaları oluşturmak için kullanılabilecek bir hazineydi.
“Aslında,” Chen Yilin, Zhao Feng'e anlamlı bir şekilde baktı; “Zamanı geldiğinde gölün derinliklerine girmek bizim için en iyisi olur.”
Gölün derinliklerindeki saray.
Mistik Gerçek Kutsal Klanı'ndan gelen dahilerin gözleri parladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasíaKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince