Bölüm 704: İmparator Mu Yun

10 1 0
                                    


Onsekiz Köşe Kanyonu'nda korsanlar büyük bir gruptu ve Korsan İmparator'un Mirası onlarındı. Korsan İmparator için mücadele dışarıdan gelen uzmanlar için yasaktı, özellikle Boş Tanrı Aleminden olanlar için.

Krallar ve İmparatorlar dışında hiçbir yabancı Korsan İmparatoru Miras Kutsal Toprakları'na bile giremezdi. Sadece gerçek Korsan Kralları ondan servet elde edebilirdi. Bu nedenle, Boş Tanrı Alemi uzmanları genellikle hiçbir şey elde etmedikleri için müdahale etmezlerdi. Ayrıca, bir grup korsanla etkileşime girmeleri onların adına iyi olmazdı.

“Hangi İmparator?” korsanlar küfür ettikten sonra sordular.

Her ne kadar İmparatorlar Boş Tanrı Alemi zirvesinde olsa da, hala sıralamadaydılar. Eğer zirve bir İmparator olsaydı, o zaman sıkıntılı olurdu, ancak zirve İmparatorlar genellikle bunun gibi şeyler yapmazlardı, çünkü hiçbir gereği yoktu.

Soğuk Ay Kralı, “Görünüşe göre İmparator Mu Yun.” dedi.

İmparator Mu Yun? Bazı korsanlar bu ismi duymuşken diğerleri duymamıştı.

“Yani, bu o. İmparator Mu Yun, On bin Okyanusal Ada Bölgesi son yüz yılda aşan yeni bir İmparator. Arkasında hiçbir güç yok,” diye bağırdı orta yaşlı uzun sakallı adam.

İmparator Mu Yun herhangi bir klana ya da tarikata katılmamıştı ve doğru ya da kötü yolun bir parçası değildi. Kara Ejder Kralı'na katılması anlaşılabilir bir durumdu.

Salonun içindeki atmosfer ciddi ve sessizdi. Bu İmparator'un getirdiği baskı çok büyüktü. Boş Tanrı Aleminin zirvesinde olanların ruhları inanılmaz bir seviyeye ulaşmıştı ve güçleri, zayıf Boş Tanrı Alemindekilerden çok daha büyük olurdu, bu nedenle Krallar ve İmparatorlar arasında ayrım vardı.

Soğuk Ay Kralı, “Boş Tanrı Alemi İmparatoruna karşı savaşmak için Dev Köpekbalığı Kralı ile takım olmalıyız,” dedi.

Salondaki orta üst kademedeki korsanlar hiçbir şey söylemedi. Dev Köpekbalığı Kralı'nın ordusuyla düşmanlıkları olsa da, bu bir iç mücadeleydi, oysa bu İmparator dışarıdan gelen bir düşmandı.

Sınırsız okyanusta, Soğuk Ay Kralı ve Dev Köpekbalığı Kral'ın orduları birkaç yüz mil uzaklıktaydı ve yavaşça birbirlerine yaklaşıyorlardı.

Shua! Shua! Shua!

Soğuk Ay Kralı ve Dev Köpekbalığı Kral birbirleriyle konuşurken düzinelerce metre havadaydılar.

Dev Köpekbalığı Kralı, Kara Ejder Kralı'ndan bile büyüktü ve alnında küçük bir boynuz vardı. Vücudundaki deri kabuk gibi görünüyordu.

“Dev Köpekbalığı Kralı'nın soyundan gelen aura, On Bin Kadim Irk'a yakın.” Zhao Feng dedi. Üç büyük Korsan arasında Dev Köpekbalığı Kralı en güçlüsüydü.

“Bu haberi Kara Ejder Kralı'nın ordusundaki casuslarımdan aldım. Güvenilirdir," Dev Köpekbalığı Kralı dedi.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin