“Yuqing, bu böcek babanın koleksiyonundaki On Bin Kadim Irk efsanevi böceği mi?” Sekizinci Prens bağırdı.
On Bin Kadim Irkın soyu kıta bölgesinde bile nadir bulunurdu ve bu, On Bin Kadim Irk'ın değerli bir böceğiydi
Zhao Feng Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesinde On Bin Kadim Irk Sıralaması'nı okumuştu. On Bin Kadim Irk'ın soyları kadim kıta paramparça olduktan sonra tüm dünyaya yayılmıştı ve On Bin Kadim Irk'ın nesli tükenmişti.
On Bin Kadim Irk böceği soyu genelde bir insanınkinden çok daha saftı. Bulut İpekböceği Kutsal Klebeğini incelerken Zhao Feng'in gözleri parıldadı.
Bulut İpekböceği Kutsal Kelebeği, On Bin Kadim Irkından orijinal bir ırktı ve sadece ilk yedi yüz arasında yer almasına rağmen soyu, Zhao Feng'in aynı yetişim seviyesindeki Buz Pullu Mistik Irk soyundan daha güçlüydü.
Sıralamalar önemli olsa bile saflık ve miktar daha da önemliydi. Örneğin, Zhao Yufei'nin Ruh Irkı soyu yarı yarıya uyanırsa, Cennet ve Dünya'nın renginin değişmesine neden olur ve diğer tüm ırkları bastırırdı. İlk sıradaki Antik Irk, Tanrı İblis Bedenleriyle birlikte ortaya çıksaydı yeryüzü buna dayanamazdı.
“Bulut İpekböceği Kutsal Kelebeği, On Bin Kadim Irk'ın en güzel dört ırkından biri. Yetenekleri de son derece sıradışı. İpekböceği, Yusufçuk ve Kelebek olmak üzere üç farklı durum arasında geçiş yapabilir. Nadir bulunan üç halli bir yaşam formudur.” Sekizinci Prens, Bulut İpekböceği Kutsal Kelebeğine sanki bir sanat eserine bakıyormuş gibi baktı. Bu yaratık ona bile cazip geliyordu ama yüzünde pişmanlık ifadesi vardı.
“Bulut İpekböceği Kutsal Kelebeği bilinmeyen bir sebepten dolayı derin uykuda.”
Zhao Feng böceğe baktı. Bulut İpekböceği Kutsal Kelebeğinin yaşam aurasının son derece zayıf olduğu ve bazen tamamen durduğu söylenebilirdi.
“Zhao Feng, Bulut İpekböceği Kutsal Kelebeği yıllardır uyuyor. Doğduğumda bile böyleydi. Onu uyandırabilecek bir canavar terbiyecisi hiç duymadım.” Prenses Yuqing'in gözleri beklenti ile parıldıyordu. Wuyou Ormanı'ndaki Zhao Feng'in sergilediği yetenek kalbinin derinliklerine işlemişti.
Zhao Feng hemen durumu anladı.
"Yuqing, bu babanın nadir bir böceği. Rastgele bir canavar terbiyecinin bununla uğraşmasına nasıl izin verirsin? Ya kötü bir şey olursa...?” Sekizinci Prens'in yüz ifadesi büyük ölçüde değişti.
Son derece genç Zhao Feng'i bırak yaşlı ve tecrübeli canavar terbiyecileri bile Bulut İpekböceği Kutsal Kelebeğini uyandıramıyordu.
Uyuyor olsa bile, Bulut İpekböceği Kutsal Kelebeğinin değeri paha biçilemezdi. İmparatorlar ve Mistik Işık Alemi Kutsal Lordları bile bu böcekle ilgileniyordu.
“Onun diğer canavar terciyelerinden farklı olduğunu hissediyorum, bu yüzden babamın Bulut İpekböceği Kutsal Kelebeğini gizlice dışarı çıkardım. Tek amacım babamın gücünü arttırmak.” Prenses Yuqing'in gözlerinden yaş akıyordu.
Yüzündeki bakış Sekizinci Prens'in onu suçlamasına engel oluyordu. Ayrıca Zhao Feng'in ne kadar yetenekli olduğunu da görmek ve Zhao Feng'in bir hata yapıp Dük Nanfeng'i öfkelendirmesini istiyordu. Eğer Zhao Feng Dük Nanfeng'i sinirlendirirse On Bin Kutsal Klan bile onu kurtaramazdı.
“Zhao Feng, sence Bulut İpekböceği Kutsal Kelebeği hâlâ kurtarılabilir mi?” Prenses Yuqing'in yüzünde acınası bir ifade vardı.
Zhao Feng Prensesin gözlerindeki inancı hissedebiliyordu, ancak ona neden bu kadar çok inandığını bilmiyordu. Prensesi gören Zhao Feng başını sallayıp Bulut İpekböceği Kutsal Kelebeğini incelemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasíaKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince