Bölüm 657: Yıldırım Dao'sunun Bir Numaralı Dahisi

13 4 0
                                    


O dehanın korkunç ölümü yakınlardaki insanların suratlarında soğuk bir ifade bıraktı.

“On metre içerisi yasaklı bölge. Birisi bu aralığa girdiğinde, Yarı Tanrı'nın kanından gelen basınç birkaç kat artacaktır.”

Zhao Feng kendi kendine mırıldandı.

Diğer dahiler de bunu fark etmişlerdi.

Normal dahiler 10 metre dışındaki basınca dayanabiliyorlardı. Ölenler ise dayanamadı çünkü on metre yakınına girmişlerdi.

“Eğer on metre içindeki basınç çok güçlüyse, o zaman beş metre, üç metre, bir metre ve Yarı Tanrı'nın kanının hemen yanında basınç...”

Zhao Feng, baskının ne kadar güçlü olacağını hayal bile edemezdi.

Omzundaki küçük hırsız kediyle iletişim kurarken düşünmeye başladı.

Miyav miyav!

Küçük hırsız kedi pençelerini salladı, hiçbir şey yapamayacağının sinyalini verdi; sonra antik metal halkanın içine atladı.

Zhao Feng şaşırmamıştı. Krallar bile muhtemelen Yarı Tanrı'nın kanından yayılan bu büyük baskıya dayanamazdı.

“Yarı Tanrı'nın kanı geliyorum.”

Soğuk bir ses çok uzaklardan geliyordu.

Shua!

Arkasında siyah kanatları olan koyu tenli bir erkek havada parladı.

“Mo Tianyu!”

Kalp Şifa Sarayı etrafındaki insanlar önünü açtı.

Koyu tenli erkeğin yetişimi, Büyük Çekirdek Köken Alemi'nin son aşamasına ulaşmıştı ve ona bir çift kanat veren son derece eşsiz şeytani soya sahipti. Yaklaştıkça yakındaki insanlara nefes almalarını engelleyen şeytani bir hava yaydı.

Mo Tianyu, Kutsal Topraklar'ın ilk on dâhisinden biri. Bin Karanlık Kutsal Klanı'ndan geliyor.

Yeni gelenle ilgili bilgiler Zhao Feng'in zihninde ortaya çıktı.

Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesi'ne giren neredeyse üç yüz dahi vardı ama herkes ilk on dahiyi biliyordu.

“Mo Tianyu, Büyük Çekirdek Köken Alemi'nin orta aşamasında değil miydi? Sadece birkaç gün oldu ve soyu ve yetişimi büyük ölçüde arttı.”

Yakınlardaki dahiler saygılı ifadeler ortaya çıkarırken Bin Karanlık Kutsal Klanı'ndan olanlarda sevinç ifadeleri ortaya çıktı.

Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesi servet doluydu ve Mo Tianyu'nun eşsiz şeytani kanat soyu, ona uçma yeteneği verdi; böylece daha fazla elde edebildi.

Shua!

Siyah kanatlar, Zhao Feng'in ve diğer dahilerin başlarının üzerinde hafifçe çırpınıyordu. Mo Tianyu göletin yakınına inmişti.

“On metrelik yasak bölge!”

Birçok dahi nefeslerini tuttu ve kalpleri pırpır attı.

Mo Tianyu, 10 metreden içeri doğru atladı ve yine de zarar görmedi.

İlk on dahiden beklendiği gibi her birinin alışılmadık soyları var ve son derece güçlüler.

Zhao Feng kalbinden iç çekti.

Mo Tianyu'nun gücü Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesi'ne girdikten sonra önemli ölçüde artmıştı. Bir ya da iki normal yarım adım Kral onu yenemezdi.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin