Bölüm 694: On Sekiz Köşeli Korsan Kutsal Toprakları

14 2 0
                                    


Korsan Kutsal Toprakları mı?

Zhao Feng ve iskelet Bölümü Liderinin garip ifadeleri vardı.

Korsanlık sınırsız okyanustaki mesleklerden biriydi. Zhao Feng yolculukları boyunca çeşitli korsan gemileriyle karşılaşmıştı, ancak bu korsan gemileri hayalet gemiyi ve aurasını gördükten sonra yaklaşmaya cesaret edememişti.

Ancak, bu yerin Kutsal Topraklar olarak adlandırılabilmesi biraz kafa karıştırıcıydı.

“Gerçekten mi? Bu, bir sürü korsanla karşılaşacağımız anlamına gelmiyor mu?” Zhao Feng dudaklarını yaladı. Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesinden beri, Zhao Feng'in gücü çabucak artmıştı ve sınırlara ulaşmıştı. Bunun yanı sıra birçok gizli teknik geliştirmişti, ancak onları deneme şansı hiç olmamıştı.

Heyecan ifadesi iskelet Bölümü Lideri'nin gözlerinde de parladı. Hayalet cesedi dizisi onun kontrolü altındaydı. Geçmişte olduğundan kat kat daha güçlüydü.

“On sekiz Köşeli Korsan Kutsal Toprakları o kadar zayıf değil. Buradaki Korsan Krallarının her biri güçlü Boş Tanrı Alemi Krallarıdır ve bir Korsan İmparatoruna karar verilene kadar birbirleriyle savaşırlar.” çocuk Yarı Tanrı konuştu. Bunu duyunca, Zhao Feng ve iskelet Bölümü Lideri küçümseyici ifadelerini geri çekti.

“Tabii ki, burada eşsiz bir miras da var - Korsan İmparator'un Mirası,” Yarı Tanrı konuştuktan sonra durakladı.

Korsan İmparator Miras mı? Zhao Feng daha da garip hissetti.

“Binlerce yıl önce bir Korsan İmparator vardı. Savaş gücü iki yıldızlı tarikatları yok edecek kadar yüksekti. Yüzen Rüya Kutsal Topraklar onu zar zor yenmeyi başardı ama ölmeden önce tüm hazinelerini içeren bir miras yarattı. O andan itibaren, Korsan İmparatorun tahtı varolmaya devam etti,” çocuk Yarı tanrı söyledi ve iç çekti. Zhao Feng ve iskelet Bölümü Lideri'nin ifadeleri ciddileşmeye başladığında onlara eğlenceli bir gülümsemeyle baktı.

On sekiz Köşeli Korsan Kutsal Topraklar korsanların geliştiği bir yerdi, bu yüzden “Kutsal Topraklar” deniliyor. Her Korsan Kral, bir Boş Tanrı Alemi Kralıydı ve Korsan İmparatoru karar verene kadar birbirleriyle savaşırlardı.

Whoosh!

Zhao Feng Korsan Kutsal Toprakları hakkında daha çok şey anlarken bir uçma sesi geldi. Hemen ardından, birkaç yüz metre genişliğinde kan renkli direği olan bir gemi belirdi.

Kan direkli gemisi efsanevi bir korsan gemisiydi ve birkaç kat daha büyük olmasına rağmen Zhao Feng'in gemisiyle aynı hızdaydı.

“Önümüzdeki gemi, durup denetlenmeye hazır olsanız iyi olur,” soğuk ve baskın bir ses geldi. Sözler duyulduğu anda, birkaç yarım adım Kral İlahi Hissi hayalet gemiye indi.

Weng~~

Hayalet geminin hızı anında yavaşladı.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin