Bölüm 720: Zhao Feng'in Karşı Saldırısı

10 2 0
                                    

Kızıl Yıkım Gözü Alevi, solmadan önce üç nefes aldı.

Cadı Kral'ın beyaz vücudu iyileşmesi zor olan yanık izleriyle doluydu. Ayrıca yok edilemez bir aura da kalmıştı. Bu aura sadece Yıkım gücünü içermiyordu, Zhao Feng'in Tanrı Müsibetleri Yıldırımının bir kısmını Kızıl Rüzgar Yıkım Yıldırımı ile birleştirdiği için Tanrı Müsibetleri Yıldırımının Niyeti de vardı.

Kızıl Yıkım Gözü Alevi, onun en ölümcül yeteneklerinden biriydi ve hem fiziksel hem de zihinsel enerji boyutlarından geçebilirdi. Verdiği hasar hesaplanamıyordu.

“Ne yazık ki, Ölüm Ruhu Cehennem Dizisi'nin bariyeri...” Zhao Feng biraz pişmandı.

Kızıl Yıkım Gözü Alevi, Wen Luoan'ın artık dizi bayrağını kontrol edemediği için %30 oranında zayıflamıştı, ancak hiç dizi olmasa saldırı Cadı Kralı'nı sakat bırakabilir ve normal Kralları öldürebilirdi. Ancak Cadı Kral, Alan-Seviyesi bir Kraldı ve hafife alınmamalıydı.

“Bu Zhao Feng'in göz soyu nasıl doğrudan ruhuma kilitlenebilir!? Uzaysal alanımın savunması ona karşı çok zayıf,” Cadı Kral'ın bedeni ve ruhu hâlâ acıyordu. Ölümsüz bir aurayı barındıran Tanrı Müsibetleri Yıldırımının Niyeti ve İmha gücü onun iyileşmesini engelledi.

"Cadı Kral! Dikkatli ol!”

Yin Yang Lordu, Zirve-kademe Kral Niyeti'i hâlâ Lanetli Havalet Cesedi Dizisinde olan Zhao Feng'e ezilirken bağırdı. Zhao Feng'in hemen başka bir göz soyu tekniği kullanacağından endişeleniyordu ve hâlâ onun daha korkunç bir yeteneğe sahip olduğunu biliyorlardı.

Gökyüzündeki el aşağı indi ve Zhao Feng, çocuk Yarı Tanrı ve iskelet Bölümü Lideri sadece Yin Yang Lord ile çarpışabildi. İskelet Bölümü Lideri nefretin birkaç elini kontrol etti ve Zhao Feng ile çocuk Yarı Tanrı ana saldırı kuvvetleriyken diziyi aşındırmaya başladı.

Güm! Güm!

Çocuk Yarı Tanrı, Yarı Tanrı Niyetini kullandı ve Yin Yang Lordunun Zirve-kademe Kral Niyeti ile çarpışıp ruh boyutunun sarsılmasına neden oldu. Niyet açısından Yarı Tanrı çocuğun avantajı vardı, ancak ruh-gücü henüz güçlü değildi.

“Bende de var!” Zhao Feng, mor saçları rüzgarda savrulurken güldü ve sol gözünden ruh odaklı göz soyu gücünün korkunç bir dalgalanması yayıldı.

Bam!

Ruhun boyutu, büyük bir mor göz küresi ortaya çıktığı ve her şeye bakarken sallandı. Göz niyeti bu inanılmaz aşamada ortaya çıkmıştı.

Wham! Güm! Güm!

Göz Niyeti'nin görünümü ile birlikte gök gürüldedi.

Doom~~~~!

Ruh boyutunda yüksek bir patlama sesi geldi ve Yin Yang Lord'un vücudu bile sallandı.

“Niyeti Somutlaştırmak mi? Bu nasıl mümkün olabilir...!?” Yin Yang Lordu buna inanamadı; şok olmuştu. Ruhunun ve niyetinin son derece güçlü olması gerçeği olmasaydı — normal Zirve-kademe Krallardan bile daha güçlü olmasaydı, Zhao Feng ve çocuk Yarı Tanrı'nın saldırıları yüzünden yaralanacaktı. Normal bir kralın zihni ciddi şekilde yaralanır hatta paramparça olurdu.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin