Bölüm 723: Tanrı Gözü Bedeni Terk Eder

10 2 0
                                    

Sınırsız okyanusun üstünde, zifiri siyah bir çift göz, sanki Cennetteki Dao'ymuş gibi aşağı baktı. Ölüm Dünyası'na ulaşmış gibi görünen bir girdap içeriyorlardı.

“Ölüm...Bakışı!” Okyanus boyunca soğuk bir ses yankılandı. Tam o anda, Ölüm Gözü ortaya çıktı ve Cang Okyanusu'nda çok ünlü olan Ruh Dao'su yasaklı tekniğini kullandı.

On bin mil içerisindeki her şey, insanlar, hayvanlar, canavarlar, hepsi ölümün gölgesiyle kaplıydı ve huzursuzca titremeye başladılar. Bu gücü engelleyemediler. Sanki bu güç, Cennetteki Dao'nun ta kendisiymiş gibi.

Yaşlılıktan ölen bir yaşlı gibiydi; ölümün ayak izlerini durduramadılar. Ölümün Niyeti, Zaman Niyeti ile benzerdi. İkisi de Cennet ve Dünya'nın tersine döndüremeyeceği güçlerdi.

Zhao Feng, hayatını kontrol edememe hissine biraz aşinaydı. Mor Aziz Harabeleri'nde, Ölüm Jetonlarının gücüyle ilk kez karşılaştığında Zhao Feng böyle duygular hissetmişti. Tek fark, o zaman “Ölüm Bakışı” nın basitleştirilmiş bir türü olmasıydı, bu sefer Ölüm Gözü'nün kendisi havada göründü; eskisinden kat kat daha güçlüydü.

“Bu his...!” Lanetli Havalet Cesedi Dizisinde bulunan iskelet Bölüm Lideri, ruhu bedenini terk edecekmiş gibi hissetti ve ruhu çığlık atmaya başladı. Bu yalnızca Ölüm Bakışı'ndan gelen şok dalgasıydı.

“Ölüm Gözü Ölüm Niyeti'ni kontrol eder ve her canlıyı karşı, özellikle ruhlara karşı....” çocuk Yarı Tanrı derin bir nefes aldı; o da şok oldu. Henüz Boş Tanrı Alemine bile ulaşamadığı gerçeğini bir kenara bırakarak, bir Kral ya da bir İmparator olsa bile, bu gücü engelleyebileceğinden emin değildi.

Neredeyse hiç kimse Ölüm ve ruhları anlamak açısından Ölüm İmparatoru'nu aşamazdı.

Hu~~

Çocuk Yarı Tanrı'nın nefes alışı, ruhunun baskı altında olduğunu hissettiğinde daha da hızlandı. Hissettiği ölüm ve tehlike hissi iskelet Bölümü Lideri'nin hissettiği kadar güçlü olmasa da, hayatını kontrol edememe duygusu onu huzursuz etti. Ölüm Bakışı'nın gerçek hedefi olan vahşi mor saçlı genç Zhao Feng'e bakmaktan başka bir şey yapamadı.

Ölüm Bakışı teknik olarak tek hedefli bir saldırı yeteneği olarak kabul ediliyordu, ancak Ölüm Niyeti çok güçlü olduğu için yakınlardaki zayıf varlıkların ruhlarını bile çekebilirdi.

Zhao Feng dondu ve mücadele etmeye başladı. Durdurulamaz bir Ölüm gücü vücudunu kapladı. Ruhu ve bilinci bu yasaklı güç tarafından sarılmıştı ve bedenini terk etmek üzereydiler. Zhao Feng vücudunu kontrol edemiyordu ve alnında ter belirdi ama gözlerindeki irade solmadı.

“Ölüm Bakışı mı? Yine mi bu hareket? Ölüm İmparatoru, biraz daha yaratıcı olamaz mısın?” Zhao Feng'in sol gözündeki mor ışık, çekme gücüne direnmek için Yüce Ruh Dao tekniği olan On Bin İlahi Düşünce Tekniği'ni dolaştırmaya başladığında daha da güçlendi.

Güm!

Zhao Feng'in Göz Niyeti siyah renkte göze çarpan bir dağ oluşturdu.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin