Tu Jiuseng, yaralı vücuduyla Zhao Feng'e doğru hücum etti."Kardeş Zhao, dikkat et!"
Chen Yilin ve beraberindekiler soğuk terler döktüler.
Şeytani Gök Vücut durumunda Tu Jiuseng'in savaş gücü, Boş Tanrı Alemi'nin altındakilere karşı üstündü ve bu üstünlüğü İmhanın Kutsal Işığı'ndan gelen yüzde otuz yavaşlatma ile bile sağlayabiliyordu.
Kutsal Toprak'ın en iyi on dahisininden her birinin, tüm bir ada bölgesinin en üst noktasında durabilecek dahiler olduğunu herkes itiraf etmek zorunda kaldı.
Zhao Feng hala yerinde duruyor ve hiç panik yapmıyordu. Bunun yerine ağzının köşesinde hafif bir gülümseme ortaya çıktı.
Tu Jiuseng'in savaş gücü büyük olsa da Zhao Feng'in kendisini koruması zor değildi. Boş Uzay Göz Kesişi'ni kullansaydı, Tu Jiuseng'i bir anda öldürme şansı çok yüksek olurdu ancak Zhao Feng'in asıl düşmanı o değildi. Bundan sonra gelebilecek tehlikelere karşı onun savaş gücünü iyice dikkat ederek kullanması gerekiyordu.
"Rüzgar Yıldırımı'nın Yüz Dönüşümü!"
Rüzgar Yıldırımı'nın mor renkli parlaklığı, Zhao Feng'in etrafında ortaya çıktı.
Shua! Shua! Shua~~~~
Rüzgar Yıldırımı'nın mor ışıkları önce ikiye daha sonra dörde bölündü.
Göz açıp kapayıncaya kadar Zhao Feng'in birçok görüntüsü girişin etrafına yayıldı ve yirmi metrelik bir çevreyi sardı.
Whoosh!
Tu Jiuseng'in saldırısı boşa gitti.
Şaşırtıcı bir şekilde Zhao Feng'in görüntüleri saldırmakla kalmıyor, aynı zamanda birebir aynı aurayı yayıyorlardı. Hangisinin gerçek hangisinin sahte olduğunu anlamak gerçekten zordu.
On Bin İlahi Düşünce Tekniği yetişimini yaptıktan sonra Zhao Feng'in Rüzgar Yıldırımı'nın Yüz Dönüşümü yeni bir zirveye ulaşmıştı ve ortaya çıkardığı her görüntü çevik ve kurnazdı.
"Yıkımın Kutsal Işığı!"
İkinci bir ışın dalgası, sualtı dünyasında ilerlerken soğuk bir keskinlikle parladı.
Güm!
Tu Jiuseng'in Şeytani Gök Vücudu, bir kez daha yüzde yirmi-otuz civarında zayıfladı ve kararsızlaşmaya başladı.
"Rüzgar ve Yıldırım Kanatları!"
Bir çift Rüzgar Yıldırımı Kanadı, Zhao Feng'in sırtı boyunca uzadı ve Rüzgar Yıldırımı niyetinin gücünün önemli ölçüde artmasına neden oldu. Etrafı rüzgar ve yıldırımla çevirili olan kadim bir iblis gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasyKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince