Ana Ruhani Zirvenin üstünde, birkaç Boş Tanrı Alemi İmparatoru sessizce birbirleriyle yüzleşti. İlahi His Dalgaları burada toplandı ve birbirleriyle iletişim kurdu.Rüzgar Yıldırım İmparator On Bin Yıldırım Mezhebi birçok Yıldırım tekniğinin özünü çaldı ve sonra onlardan kendi Rüzgar Yıldırım stilini yarattı.... şimdi bu gerçeği sadece Zhao Feng biliyordu.
Binlerce yıl önce, Rüzgar Yıldırım İmparatoru'nun tavrı korkunçtu ve bir sürü şey çaldı. Orada bulunan İlahi Hisler tartışmadı. Mor Azize Kısmi Ruh bile bir şey söylemedi. Bu basit bir gerçekti.
On Bin Yıldırım Mezhebinin buraya gelmeye cesaret etmesine şaşılmamalıydı. Gerçek Dövüş Kutsal Toprakları içindeki durum şu anda dengelendiği için sebepler öncelikliydi. Ayrıca, Kara Yıldırım İmparatoru ve bölüğü, arkalarına Bin Karanlık Klanı'nın desteğini almıştı.
İşleri daha da karmaşık hale getiren şey, Duanmu Qing'in klandan ayrılmak üzere olmasıydı. Bu da Mistik Gerçek İlahi Klanının kendisine olan desteğinin kesinlikle eskisi kadar güçlü olmadığı anlamına geliyordu.
Ne kurnaz bir plan! Zhao Feng'in kalbi ürperdi, ama aynı zamanda bir soru ortaya çıktı - On Bin Yıldırım Mezhebi bundan ne gibi faydalar elde etmişti?
Duanmu Qing, “İstediğinizi söyleyin, aksi takdirde, öğrencimi rahatsız etmeniz beni sizin düşmanınız haline getirecek,” dedi.
“Elbette İmparator Duanmu'nun düşmanı olmak istemiyoruz.” renkli yıldırım içindeki kadın gülümsedi ve Zhao Feng'in gözleri parladı. Tam da düşündüğü gibi, bir amaçları vardı. Ne olursa olsun, Zhao Feng üç yıldızlı bir süper gücün ana öğrencisiydi ve ustası olan bir İmparator'u vardı.
On Bin Yıldırım Mezhebi bile, Boş Tanrı Alemi İmparatorunu sebepsiz yere rahatsız etmek istemedi.
“Zhao Feng Rüzgar Yıldırım Mirası'nı ve Yarı Tanrı'nın başını teslim ettiği zaman bu işin peşini bırakacağız. Kulağa nasıl geliyor?” karanlık yüzlü yaşlı dedi ve Mistik Gerçek İlahi Klanı uzmanlarının hepsi anladı - On Bin Yıldırım Mezhebi'nin asıl amacı Yarı Tanrı'nın kafasıydı.
Demek böyle. Zhao Feng açıkça biliyordu; bu kafa, On Bin Yıldırım Mezhebi için paha biçilemez bir hazineydi, Rüzgar Yıldırım Mirasının yüksek hızı ve hücum gücü vardı. Bu iki öğe On Bin Yıldırım Mezhebi için çok cazipti.
Karanlık Yıldırım İmparatoru, “Bunu barışçıl bir şekilde çözebiliriz, aksi takdirde On Bin Yıldırım Mezhebi Mistik Gerçek İlahi Klanına karşı durmak zorunda kalacaktır,” dedi ve Mistik Gerçek Kutsal Klandan birkaç Kral ve İmparatorun yüz ifadeleri önemli ölçüde değişti.
“On Bin Yıldırım Mezhebi bizi bununla mı tehdit etmeye cüret ediyor...?” İmparator Gu Luo ve Mi Kong birbirlerine baktılar ve kalpleri düştü.
Gerçek Dövüş Kutsal Topraklarında, On Bin Yıldırım Mezhebi en güçlü iki yıldızlı tarikattı ve üç yıldızlı bir süper güç olma olasılığı en yüksek olanıydı. Ancak, On Bin Yıldırım Mezhebi her zaman tarafsız olmuştu ve bazı iki yıldızlı güçlerin ittifakının temelini oluşturmuştu. On Bin Yıldırım Mezhebinin Bin Karanlık Kutsal Klanı'na doğru yönelmesi, Gerçek Dövüş İlahi Klanı için son derece kötü olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasíaKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince