Bölüm 718: Cehennem Dizisi, Hayalet Ceset Dizisine Karşı

9 2 0
                                    


“Ölüm Ruhu Cehennem Dizisi burası demek he?” Zhao Feng ve çocuk Yarı Tanrı'nın kafaları, kan rengindeki ışınlara bakarken karıncalandı.

Daha da önemlisi, cehennem boyutundaydı ve ruhları bile oradan kaçamazdı.

Güm! Güm! Güm!

Lanetli Havalet Cesedi Dizisinin dumanı, lanetli hayalet cesetlerin bazılarını bile yaralayan kan renkli ışınlar tarafından oluşturulan deliklerle doluydu.

Yalnızca düzinelerce veya yüzlerce ışın olsaydı, Lanetli Havalet Cesedi Dizisine karşı tehdit oluşturmazdı. Dumanın içinden geçerken kan rengi ışınların gücü azalacaktı. Ancak, çok fazla ışın vardı. On binlerce ışın öne doğru fırladı ve normal Krallar bile birkaç nefesten fazla Cehennem boyutunda dayanamazdı. Yuan Ruhları ise gri renkli yanan bariyerden çıkamayacağı için kaçamadılar.

Lanetli Havalet Cesedi Dizisi zayıfladı ve delikler ortaya çıkmaya başladı:

“İskelet Bölümü Lideri, diziyi yoğunlaştırın.” Zhao Feng dedi.

Shua!

İskelet Bölüm Lideri dizi bayrağını salladı ve diziyi bir mil menzile sıkıştırarak savunmasını önemli ölçüde artırdı. Neyse ki, Cennetin Mirası Şehri'nde güçlenmişti, aksi takdirde birkaç düzine nefes sonunda parçalanacaktı.

Bam! Bam! Bam!

Arada sırada lanetli hayalet cesedi, kırmızı bir ışın tarafından delindi, ancak On Bin Solan Hayalet Kemik soyunun yardımıyla çabucak iyileşmeyi başardılar. On Bin Solan Hayalet Kemik soyunun uzmanlık alanı sırasıyla önce iyileşme, sonra savunma oldu. Saldırıdaki değişim çok fazla değildi. Bu nedenle, Lanetli Havalet Cesedi Dizisinin gücü artmakla kalmayıp, hayatta kalabilirliği de yükselmişti.

“Hm? O veledin hayalet cesedi dizisi ne ara bu kadar güçlü oldu?” Üç Ölüm Ruhu Lordu ve Ölüm Muhafızları son derece şaşırdılar.

Ölüm Ruhu Cehennem Dizisi, On Bin Orman Kutsal Topraklarındaki en güçlü ölüm dizilerinden biriydi ve Zhao Feng'in Lanetli Havalet Cesedi Dizisi, Ölüm Ruhu Cehennem Dizisinin kaotik saldırılarını engelleyebiliyor muydu?

"Endişeye gerek yok. Bu hayalet ceset dizisi sadece kısa bir süre etkisini sürdürebilir,” Yin Yang Lordu dedi, ancak o zaman bile Lanetli Havalet Cesedi Dizisinin gücü üç Ölüm Ruhu Lordunu şaşırttı. Sonuçta, Lanetli Havalet Cesedi Dizisi sadece bir kişi tarafından kontrol ediliyordu oysa Ölüm Ruhu Cehennem Dizisi çok daha fazlasına ihtiyaç duyuyordu.

"Kekeke.... Lanetli Havalet Cesedi Dizisinin gerçek gücünün tadına bakmanıza izin vereceğim!” İskelet Bölüm Lideri'nin yüzü dizi bayrağını sallarken soğudu ve dumanın içinde yüz çift kırmızı renkli ve dehşet verici göz belirdi. Bu gözler korkunç bir zihinsel enerji dalgası yarattı.

“Arghh!” Ölüm Ruhu Cehennem Dizisi'nin dışındaki Ölüm Muhafızlarının bilinçleri neredeyse paramparça oldu ama şans eseri sınırdaki gri alevler gücün bir kısmını engelleme gücüne sahipti, aksi takdirde bu Ölüm Muhafızları ölecekti.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin