Zhao Feng'in Yuan Qi'si aslında biraz tükenmişti ve zirvesinde değildi ama bunu bilerek yapmıştı. Ölüm İmparatorunu yakından takip etmek ve ona iyileşmesi için fırsat tanımamak istiyordu.Ölüm Dokunaçları'nın hâlâ diğer iki Kralın etrafında sarılmış olduğunu görünce Zhao Feng daha fazla konuşmadı ve saldırmaya başladı.
“Tanrı... Gözü... Bakışı...!”
Zhao Feng'in sol gözünden mor renkli göz soyu gücünün dalgalanması ortaya çıktı ve başkalarının ruhlarını çeken mor bir dünya oluşturdu.
“Sen gerçekten...!” Ölüm İmparatoru'nun ifadesi, kafasındaki taç derin bir dalgalanma yayarken önemli ölçüde değişti.
Ölüm İmparatoru'nun önündeki Boş Tanrı Alemi Kralları ve iki yıldızlı tarikatın diğer uzmanları, ruhlarının soğuduğunu hissettiler ve nefes alamadılar. Sanki ruhları çekiliyordu ve Ölüm İmparatoru'na yaklaştıkça bu etkinin arttığı açıktı.
İllüzyon Dao'su ile Ölüm Bakışı'nın temelini birleştirdi! Ölüm İmparatoru'nun kalbi sarsıldı.
Ölüm Bakışı birinin ruhunu ezici bir güçle emdi. Normal şartlar altında saf ruh-gücü galibi belirlerdi, ancak Niyet, ustalık ve çeşitli hileler gibi başka faktörler de olabilirdi.
Zhao Feng İllüzyon Dao'sunu kullandı. İllüzyon Daosunda uzmanlaşmıştı -- Öğrendiği ilk Dao, Kırık Ay Klanındaki İllüzyon Balık Resminden gelen İllüzyon Dao'suydu.
Fan Lun Antik Ses Sarayı'ndan sonra Zhao Feng'in İllüzyon Daosu anlayışı tamamen yeni bir seviyeye girmişti. Duvardaki Liu Qinxin'in söylediğine göre, en yüksek illüzyon seviyesi gerçeklikti.
O anda, Zhao Feng'in Tanrı Gözü Bakışı basit bir ruh emen güç değildi. İlüzyon Dao'su ile kaynaşmıştı ve daha da güçlü bir hal almıştı.
“Bu tekniği yaratan benim ve gelmiş bunu bana karşı mı kullanıyorsun...!?” Ölüm İmparatoru öfkelenmişti ama yine de Tanrı Gözü Bakışını engellemek için Niyetini toplaması ve Ruh Dao tekniğini kullanması gerekiyordu.
Zhao Feng'in Tanrı Gözü Bakışının orijinal tekniği aşan bir ivmesi vardı. Bunun nedeni Zhao Feng'in bu tekniği, Ölüm Gözü'nden çok daha güçlü olan Dokuzuncu Tanrı'nın Gözü ile birlikte kullanmasıydı. Eksikliğini hissettiği tek şey yetişimdi.
“Koş!” Diğer iki Boş Tanrı Alemi Kralı bu şansı Ölüm Dokunaçları'ndan kaçmak için kullandı.
“Hehe,” Zhao Feng daha sonra Tanrı Gözü Bakışını durdurdu. Asıl amacı Ölüm İmparatoru'nun yaralarını iyileştirmek için Ölüm Dokunaçlarını kullanmasını engellemekti.
“Cennet Mühürleyen On Sekiz Avuç!” Çocuk Yarı Tanrı, Kutsal Vücudu havadayken altın bir ışıltıyla parladı. Aynı zamanda, Cennet ve Dünya'ya doğru Ölüm İmparatoru'nu sınırlayan mistik altın renkli avuçlar gönderdi.
"Kızıl Altın Göz Alevi!"
Ölüm İmparatoru kısıtlandığında Zhao Feng'in sol gözü kızıl altın renk ile yanmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasyKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince