Bölüm 809: Kaotik Savaş

7 0 0
                                    


“Bu iki adam nereden geldi? Dokuz Karanlık Sarayı'ndan bir şey çalmaya mı cesaret ediyorlar?”

“Uzay tekniği ve vücut güçlendirme birleşimi mi? Ne güçlü bir çift!”

Altın kemiklerin etrafında duran uzmanların neler olup bittiğini gördüklerinde gözleri yerinden fırladı.

Sou! Shua! Sou! Shua!

Gümüş ışık tabakası hızla uçan bir uzaysal alan içeriyordu ve her parıltıda birkaç hazine çalıyordu. Çok hızlıydı ve alanın içerisindeki insanlar çok tecrübeli görünüyordu.

“Kim Dokuz Karanlık Sarayı'ndan bir şey çalmaya cesaret ediyor?” Jiu Wuji bağırdı ve öfkeli bir şekilde etrafa bakındı.

Bu gümüş tabakanın altında, mor saçlı yakışıklı bir genç ile siyah kıyafetli bir genç görülebiliyordu. Siyah kıyafetli genç Uzay-tipi Alan-seviyesi bir Kraldı ve diğer genç ise vücut güçlendirme uzmanıydı. Tam tencere kapağını bulmuş gibiydi.

Duanmu Ailesinden olan kişiler bile hayrete düşmüştü.

"Yufei? Bu ikisini tanıyor musun?" yeşil kıyafetli yaşlı merakla sordu.

Zhao Yufei bu iki gencin yaptığı hareketleri izliyordu ve yüz ifadesi normal değildi.

"Sadece bir arkadaş. Belki de Nan Gongsheng bize yardım etmek için bunu bilerek yapıyordur." Zhao Yufei gülümsedi ve ardından savunma yapmak yerine saldırıya geçti ve Jiu Wuji ile diğer Kralların üzerinde daha fazla baskı uygulamaya başladı.

"Hahaha, güzeel!" Yaşlı adamın tam olarak istediği durum buydu ve o da aniden saldırı gücünü arttırdı.

Jiu Wuji ve yanındakiler birden Zhao Yufei ve yaşlı adamın karşı saldırısına maruz kalmıştı. Jiu Wuji dışında diğer tüm Krallar çeşitli derecelerde yaralanmıştı.

Sou! Shua!

Gümüş renkli ışık Dokuz Karanlık Sarayından gelen grubun yanından ayrıldı ve daha sonra başka güçleri yağmalamaya başladı.

“Siz kimsiniz ulan Shi ailesinin malını çalmaya cesaret ediyorsunuz?” dört Kraldan biri bağırdı.

Shi Ailesi Sekiz Büyük Aileden biriydi. Kenarda izleyenler küçük dillerini ısımıştı. "Siyah Kıyafetli ve Mor Saçlı'' çift, Dokuz Karanlık Sarayından gelenleri yağmaladıktan sonra başka güçlere de salça oluyordu. Bu grupların arkasındaki güçlerin her biri en az üç yıldızlı güçlerdi ve hatta aralarında birkaç zirve üç yıldızlı güç bile vardı.

"Çılgınlık bu! Dokuz Karanlık Sarayı, Shi Ailesi, Dong Ailesi, Büyük Dük Yuan'ın Sarayı... Hepsi bu ikisi tarafından yağmalandı."

Yaşananları izleyen uzmanlar bu ikilinin hareketleri karşısında ne diyeceklerini şaşırmışlardı resmen. Dokuz Karanlık Sarayı zirvede olan üç yıldızlı bir süper güçtü, Shi ve Dong Aileleri ise Sekiz Büyük Ailenin bir parçasıydı, yani normal üç yıldızlı güçlerden bile daha güçlülerdi. Büyük Dük Yuan'ın Sarayı ise o bölgenin hükümdarıydı. Kademesi Tianfeng Büyük Ada Bölgesinde bulunan Dük Sarayından daha yüksekti.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin